Multumesc pentru ca imi sunteti aproape


Asa cum am mai spus, nu stim niciodata ce ne rezerva viata…..

Am inceput acest blog cu o idee si s-a transformat in ceva mai complex ….

Am inteles dorinta voastra de a scrie mai mult despre carti pentru adulti, pentru adolescenti (recunosc ca am fost surprinsa cand m-ati contactat pe fb) asa ca ….. blogul s-a schimbat incet-incet……

Surprinzator, dar sunt unele articole mai vechi care sunt inca cele mai cautate.

IMG_3677

Pentru ca imi place mult sa discut cu cititorii blogului, am decis sa aplic si aici ceea ce fac la celalalt blog: voi premia persoana care a comentat cel mai mult in anul care se incheie. Illusion – se pare ca ai castigat si premiul de pe acest blog asa ca vei avea un premiu dublu 🙂 Felicitari!

IMG_3678

Va multumesc tuturor pentru sustinere, pentru idei si pentru ca ma ajutati sa dau o forma acestui blog chiar daca e diferit de ceea ce imi imaginasem eu initial 🙂

LA MULTI ANI!

3 gânduri despre „Multumesc pentru ca imi sunteti aproape

Parerea ta conteaza

