Ultimele griji pe anul asta….


De cand ne-am mutat in casa noastra, am avut parte de cateva probleme cu unul dintre vecini.

Va povesteam ca suntem „inconjurati” de doua familii imense de arabi, insa exista si doua familii de romani (mai mici, dar exista). Una dintre familiile de romani este cea care a creat diverse probleme de-a lungul timpului.

Am povestit si aici, dar si pe fb despre diversele frictiuni care au aparut…..dincolo de faptul ca:

– fetitele lor sunt destul de prost crescute si am avut parte de un record de jucarii sparte (la care nu am comentat prea mult considerand ca asa se intampla cu / la unii copii, desi noi nu am avut parte de asemenea evenimente cu toate ca in grupul de prieteni ai copiilor mei au fost mai multi baieti decat fetite),

–  fetita cea mare are predilectie spre cearta si a fost prima data cand am vazut-o pe Daria batandu-se cu cineva (am reusit sa le despart destul de greu mai ales ca mama fetitei o indemna sa dea mai cu foc in loc sa intervina)

– anul trecut aveau amandoua viermi intestinali si ne-am trezit cu ele la petrecerea de ziua lui Andrei (nu le invitasem pentru ca nu mai vorbeam cu parintii de cateva saptamani bune asa ca am avut o surpriza enorma sa le vad la usa; nu am putut refuza copiii sa intre, le-am invitat sa se alature petrecerii, apoi am sunat-o pe mama lor sa o anunt ca sunt la noi amandoua ….intre timp, soacra mea si-a adus aminte ca discutase cu bunica fetelor si aflase de faza cu viermii intestinali asa ca am sunat-o iar pe mama fetelor si i-am sugerat sa vina sa le ia cat mai repede……pe fb am avut parte de critici din acest motiv, dar va spun sincer ca ….dincolo de ideea de a trimite copii infestati la o petrecere, dincolo de chestia in sine ca nu au voie nimic dulce cat timp sunt sub tratament…..cum v-ati simti voi daca v-ati lasa copiii la o petrecere si s-ar intoarce acasa bolnavi?!?)

– tatal lor este destul de agresiv…dar niciodata in fata! vorbeste extrem de vulgar, insa nu a avut pana acum curaj sa ne zica ceva in fata asa ca actioneaza pe la spate….a aruncat cu un cotor de mar in geamul soacrei mele, inchide portile de la complex exact cand ploua torential si atunci te trezesti ca trebuie sa te dai jos din masina sa deschizi/sa urci iar in masina …; asculta muzica pana la 2-3 dimineata si se imbata zdravan moment in care fie incepe sa cante si el, fie incepe sa dea telefoane pe la prieteni….

– anul trecut (in aceasta perioada) am gasit un topor „picat” taman in fata usii din spate….

– in vara a facut un adevarat circ cand l-am anuntat ca vrem sa schimbam canalizarea (totul a fost conceput in urma cu cativa ani sa fie comun intru-cat exista o singura familie la acea vreme impartita in casele din complex) si a adus niste oameni sa ii sape canalizarea pe care literalmente i-a inchis in curte cu cheia de au sarit bietii oameni gardul ca sa mearga sa isi ia apa sa bea

– anul acesta am descoperit ca de la noi pleca un cablu spre casa lui; il intrebasem pe unul  dintre fostii proprietari si ne-a spus ca nu isi aduce aminte de acel cablu, dar ca orice e posibil pentru ca cele doua case erau concepute sa fie unite pentru doua familii; sotul a taiat cablul asa ca surpriza! cei de alaturi nu au lumina! si asa ne-am lamurit de ce venea factura la curent atat de mult! sa nu va zic ce injuraturi am auzit a doua zi cand au venit acasa si si-au dat seama ca nu au curent….nici nu i-am mai spus sotului ca sa nu izbucneasca vreo cearta

In fine…….mai e un pic si se incheie anul acesta asa ca va spun doar ca incerc sa gandesc pozitiv si imi doresc enorm sa se mute vecinii nostri (se pare ca intentioneaza sa vanda casa si sa se mute in zona unde au firma)….

Avem si noi planurile noastre pentru casa si curte care ne vor face sa avem parte de mai multa liniste si sa nu mai platim pentru altii…mai ramane sa descoperim daca exista  vreo teava spre ei pentru ca sunt momente cand hidroforul merge fara sa foloseasca cineva apa…..Despre multe din planuri v-am mai vorbit, despre alte va voi mai povesti…..important e ca exista un plan de bataie, ca lucram la buget si ca adunam idei 😉

A, da si am descoperit si ce inseamna bec cu led de la Greentek despre care mi-a vorbit Alina, una dintre cititoarele celuilalt blog. Chiar vi le recomand! Le-am vazut la Mihaela cand am fost in vizita si mi se pare util pentru ca economisesti curent, rezista mai mult in timp. In plus, din ceea ce ne-a explicat sotul Mihaelei, se pare ca nu emit o asemenea cantitate de caldura care sa afecteze mobila cum se intampla cu becurile clasice.

In fine, am reusit sa ma descarc de energia negativa adunata (asa cum se intampla de fiecare data cand scriu) si acum ma simt mult mai bine.

O zi frumoasa tuturor!

 

Parerea ta conteaza

