Cadouri?!?


Sa zicem doar ca zilele acestea trec prin schimbari…..schimbari sufletesti….tristete…..deziluzii…..

Sper doar ca soarele sa mai rasara si pe strada mea candva pentru ca m-am saturat de suparari, de tristete, de griji…M-am saturat de oamenii ce ma inconjoara! M-am saturat de cei care au fost, de cei ce sunt…..

Am doar doua fiinte dragi de langa care nu as pleca nici moarta si voi stiti cine sunt!

Daria simte cand sunt trista si imediat incearca sa ma inveseleasca….Avem noi doua un cod secret (al fetelor) si ea face semnul cand vrea sa imi arate sa imi e alaturi chiar daca nu stie ce ma supara….

Este o scumpa fetita mea si o iubesc enorm!

Andrei e inocent, e mic, nu isi da seama de nimic…isi vede de ale lui….

Daria e un pic mai mare si mai atenta la detalii…..la emotii….la oameni….

Azi mi-a facut o surpriza si a venit la mine cu telefonul ei sa imi arate ce gasise pe net (mda! traiasca google!)….Mi-a spus ca asta mi-ar darui daca ar mai avea bani in pusculita – daduse cautare pe google dupa cuvantul Canar si a ajuns la…..parfumuri 😀

Set parfum, gel de duș și loțiune de corp White Musk The Body Shop

(imagine Parfumuri – Canar)

O scumpete de copil nu alta! Credea ca imbratisarile ei nu sunt suficiente…i-am spus ca imbratisarile si cuvintele frumoase, linistitoare au efect si ca o iubesc enorm. Ca sa nu se intristeze, i-am multumit ca a ales ceva atat de frumos pentru mine si ca ar fi fost dispusa sa isi cheltuie banii din pusculita pentru un cadou, dar ca e important sa si-i pastreze si sa ii adune ca sa isi cumpere ceva ce isi doreste ea cu adevarat 🙂

E uimitor cat de repede cresc copiii, nu-i asa/

Parca mai ieri venea cu desene pentru mine….

Stai!

Chiar ieri a venit cu o mapa plina de desene pentru mine 🙂 )))

Imbatranesc! E clar!

Si Andrei a prins gustul desenelor asa ca vine mereu cu cate ceva pentru mine ca sa imi arate ca ma iubeste!

De obicei, Daria deseneaza animalute (stiti deja ca e innebunita dupa ele si ca e in stare sa adune acasa orice animalut gaseste pe drum) si tot felul de scene cu ele alergand libere in mediul lor natural.

Andrei a mai renuntat la desenele cu masini si accidente si a inceput sa deseneze case, familia noastra….Desenele lui au inceput sa contina multe culori si devin tot mai explicite…

Hmm….acum mi-am adus aminte…ieri au colaborat cei doi copii ai mei nazdravani si au creat o casa. Au desenat ferestre, flori, usi….Au folosit capse pentru a prinde foile si a crea o casuta adevarata….Apoi au capsat si foir care reprezentau curtea noastra 🙂

Uite…astfel de gesturi imi ridica mie moralul si ma fac sa ma simt mandra de ei, mandra de copiii mei sufletisti…

Stau uneori si ii ascult cum povestesc de la scoala una-alta, apoi comenteaza anumite lucruri si ma minunez cand au crescut…..Nu e vorba doar de cuvintele folosite, ci si de faptul ca empatizeaza cu ceilalti tot mai mult, de faptul ca au invatat sa se apere, sa isi apere dreptul de a vorbi, de a isi spune parerea…..E un lucru important!

Simt ca am facut o treaba buna pana acum cu ei!

Sa  o tinem tot asa, nu?

6 gânduri despre „Cadouri?!?

  1. Lasa ca e bine asa… ca desi sunt micuti, putem vorbi deschis cu ei, si ne intelegem ca „oamenii mari”! Sa dea Domnul sa fim mereu asa apropiate, sa nu fim doar mama-fiica, ci si prietene!

    Apreciază

  2. Indiferent de trairite, necazurile si gandurile noastre, problemele pe care le intampinam, si diversele decizii grele pe care le avem de luat, atata timp cat avem copilasii alaturi, care ne sunt cea mai de pret comoara, atunci stim ca totul va fi bine..!
    Probleme si griji vor fi mereu, timpul trece, dar COPIII sunt intotdeauna RATIUNEA nostra de a trai si de a merge mai departe!!!

    Apreciază

      1. La fel e si in cazul meu, oricat de incarcata as avea o zi, sau indiferent cat de neplacuta ar fi, uit de tot atunci cand imi vad copila, cand o strand in brate, cand ma „bate” la cap si povestim verzi si uscate..! 🙂

        Apreciază

Parerea ta conteaza

