Despre casa si altele…


Ok…..Houston avem o problema!

Am descoperit soareci la demisol. Am ramas nemiscata , socata, enervata! ….. Sa nu zic si speriata 😛

Ok….acum partea buna…sau partile bune……Nu folosim (inca) demisolul! Am adus o pisicuta in urma cu o saptamana si am decis sa o lasam sa stea o perioada in acel perimetru pana cand ne apucam de curatenie….sa nu zic  de razie ca imi sar in cap asociatiile de protectie a rozatoarelor (daca or exista …dar m-as mira sa nu existe din moment ce traim intr-o ‘epoca’ a  tuturor posibilitatilor 😛 ).

Pana una alta….nici varianta cu pisica nu e optima pentru ca, evident, miroase de la ea….Dar macar am alungat alta……vietate ce se afla acolo…

In aceasta perioada sunt in cautare de dezinfectanti….Am o problema cu mirosul, microbii si alte cele!

Banuiesc ca aveti si voi, nu?

Asa ca am inceput sa caut dezinfectanti pentru suprafete (nu pentru maini! e o diferenta asa cum stiti deja)! Unii puternici!

Pana acum, am folosit Domestos la baie ca dezinfectant, insa nu stiu daca e util si puternic pentru ceea ce mi s-a pus mie pata acum.

Asta am folosit la baie pana acum

Doemstos Profesional

Asta ma tenteaza sa cumpar acum

Detergent dezinfectant - Oxivir

Recunosc ca sunt un pic terorizata de ideea de a avea soareci in casa; e drept ca la demisol, nu in zona unde locuim efectiv, dar totusi! Simt ca ma apuca nebuneala!

Cine a patit asta?

Ce ati facut ca sa scapati si de soarece, dar si de microbi????

Stiu-stiu! Pare o nebunie! Dar pana nu treci prin asta, nu iti dai seama ce inseamna!

Imi vine sa inconjor casa de pisici….dar, stai! Chiar avem vreo 4 pisici! Ale vecinilor! S-au mutat la noi de cand Bijoux a plecat de acasa asa ca nu mai are cine sa le fugareasca (sper doar sa ii fie bine acolo unde a fugit ori sa il fi luat cineva care sa il iubeasca).

Acum sper doar ca pisicile sa isi faca datoria, sa manance, sa prinda, sa alunge (nu ma intereseaza!!!! doar sa o faca) orice urma de rozatoare din zona noastra!

Mai e si pisicuta adusa de sot care sta la demisol deocamdata si sigur isi face datoria emanand miros si mai stiu eu ce alti microbi care, insa, au datoria (aka obligatia) sa atentioneze rozatoarele sa nu revina in zona!!!

Pff……am ajuns sa visez noaptea dezinfectanti, curatenie generala, manusi de cauciuc, perii, clor, vopsea anti-mucegai, anti…..anti…..anti…..

Jur ca abia astept confirmarea ca nu mai exista nicio labuta/picior/codita etc de rozatoare ca sa pun in practica tot ce am „visat” 😛

 

Parerea ta conteaza

