Losing it – Cora Carmack (vol.1) + Keeping her (vol 1.5) si Inking him (vol 1.6)


Nu cred ca am ras atat de mult citind o carte de multa vreme.

Sa vedem…Bliss decide ca e momentul sa isi asume niste riscuri si sa ‘scape’ de virginitate….

I took a deep breath.
You are awesome. I didn’t quite believe it so I thought it again. Awesome. You are so
awesome.
If my mother heard my thoughts, she’d tell me that I needed to be humble, but humility
had gotten me nowhere.
Bliss Edwards, you are a freaking catch.
So then how did I end up twenty-two years old, and the only person I knew who had
never had sex? Somewhere between Saved by the Bell and Gossip Girl, it became unheard of for
a girl to graduate college with her V-Card still in hand. And now I was standing in my room,
regretting that I’d gathered the courage to admit it to my friend Kelsey. She reacted like I’d
just told her I was hiding a tail underneath my A-line skirt. And I knew before her jaw even
finished dropping that this was a terrible idea.
“SERIOUSLY? Is it because of Jesus? Are you, like, saving yourself for him?”

Ajunge intr-un bar unde se imbata zdravan si il intalneste pe Garrick…..care citeste o carte de Shakespeare (intr-un bar!!!) si uite asa incep sa ….converseze….apoi pleaca impreuna spre casa……lucrurile se precipita, iar Bliss ….ei bine, se panicheaza si fuge lasandu-l pe englezul gol la ea in pat…..

Numai ca….surprizele abia incep……Bliss descopera ca Garrick este profesorul ei…..

The new professor was staring at me, even though everyone was clapping, and he should
probably be waving or at the very least smiling. Our eyes met, and suddenly I was very glad I’d
already set down my coffee.
Because the new professor had been naked in my bed a mere 8 hours ago.
Garrick was my teacher.

Amandoi sunt actori asa ca incearca sa pretinda ca nimic nu se intampla….dar e aproape imposibil…

No matter how close, you are always too far
My eyes are drawn everywhere you are

I’m tired of the way we both pretend
Tired of always wanting and never giving in
I can feel it in my skin, see it in your grin
We’re more. We always have been.
Think of everything we’ve missed.
Every touch and every kiss.
Because we both insist.
Resist.

Hold your breath and close your eyes
Distract yourself with other guys
It’s no surprise, your defeated sighs
Aren’t you tired of the lies?

Think of everything we’ve missed.
Every touch and every kiss.
Because we both insist.
Resist.
No matter how close, you are always too far
My eyes are drawn everywhere you are

I’m done. I won’t ignore.
I won’t pretend or resist.
I want more.

Atractia evidenta dintre cei doi ii duce la momente aiurea, ascunse de ceilalti…pana la urma incep sa comunice si sa se inteleaga…

In toata aceasta poveste apare si Cade, cel mai bun prieten al lui Bliss, care e indragostit de ea … de el imi pare sincer rau pentru ca e baiat bun si e pacat ca va suferi atat (norocul nostru ca autoarea a decis ca volumul 2 al seriei sa il dedice acestui Baiat de Aur)….Partea urata e cand cei doi se saruta iar Cade ajunge sa spere ca poate fi ceva intre ei….si uite asa o prietenie puternica se distruge si totul devine ciudat….

Evident ca, in ciuda impedimentelor, Garrick si Bliss ajung impreuna asa ca putem citi si cele 2 nuvele care insotesc romanul de baza din care aflam cum ajunge Bliss in Londra sa ii cunoasca pe parintii logodnicului ei si modul in care se face de ras acolo, respectiv aflam despre tatuajul pe care Garrick decide sa il faca in urma unui pariu facut cu Spencer, prieten cu Max, iubita lui Cade (da, Cade cel cuminte se indragosteste de o rockerita nebuna 😀 – abia astept sa va povestesc despre ei).

Parerea ta conteaza

