Ati cumpara rochii de seara de la Trendylook?


Asta e curiozitatea mea!

Daca fiica-mea mi-a deschis pofta sa halaidui pe internet ca sa imi fac de lucru, azi noapte cautam ceva si din click in click nu stiu cum am reusit, dar am ajuns pe un site dedicat femeilor.

Initial, imaginile m-au surprins complet pentru ca „modelele” pozau ……altfel decat am vazut pe site-uri similare.

Dupa ce a trecut surpriza, am zis sa dau o sansa site-ului si sa vad ce oferta eu.

Nu stiu de ce ma simt atrasa de rochii de seara mai ales ca anul acesta nu este prevazuta vreo nunta ori vreun botez, dar , fara sa vreau, am inceput sa caut o rochie de seara….Am gasit cateva care mi-ar place si cred ca mi-ar sta bine, dar nu stiu ce sa zic. Uite, spre exemplu, aceasta rochie de seara de la Trendylook

index

imagine preluata (Rochie de seara by Trendy Look)

Cred ca e una dintre rochiile „cuminti” de pe site pentru ca celelalte sunt potrivite pentru alt timp de corp, pentru alt stil (ceva de genul spectaculos cum imbraca anumite doamne si domnisoare, dar nu ma caracterizeaza pe mine). Eu prefer sa ma uit la rochii, dar sa port ceea ce imi place si, mai ales, ce imi sta bine 😉

Adevarul este ca imi aduc aminte de copilarie, dar mai ales de adolescenta mea. Nu imi placea cum se imbraca mama, nici stilul adoptat de ea. E normal pentru ca nu mi s-ar fi potrivit mie, insa ne certam destul de des pentru ca incerca sa imi impuna cum sa ma imbrac….Asa ca ajungeam sa fac pe dos numai ca sa nu iasa ca ea!

Ma uit la Daria si sunt surprinsa ca seamana atat de mult cu mine cand eram de varsta ei. Stie clar ce vrea. Nu accepta ce ii arat eu decat daca e pe gustul ei. De altfel, nici nu incerc sa ii impun cum sa se imbrace pentru ca stiu unde ar duce toate acestea.

Ma bucur enorm ca ii place un stil clasic, dar alege si haine colorate, nu doar culori neutre. Am avut grija sa ii explic ce culori o avantajeaza si ce anume o ajuta sa arate mai bine….Uneori uit ca e mare si ca are tendinta de alege ceva mai putin copilaros…Inca o vad ca pe o pitica :P, desi a cam depasit etapa asta.

Avem inca discutii si explicatii de ce se potrivesc anumite accesorii si de ce nu altele. Imi place ca asculta si apoi isi asorteaza singura totul…dar vine la mine sa ma intrebe ce parere am 😉

Sper sa fie asa mereu si sa putem discuta despre orice simte ea nevoia! Mi se pare important sa fim prietene, nu doar mama si fiica!

 

 

Parerea ta conteaza

