Online e mai simplu??!


Stiu-stiu!

Nu ma pot abtine!

Inca simt ca mai am de spus cateva lucruri referitoare la tehnologie si beneficiile ei!

De data asta va povestesc din perspectiva soacrei mele care, vorba aia, are o varsta!

In primul rand, trebuie sa va spun ca soacra mea e o persoana tare calma….Te asculta, te lasa in pace cu ale tale….te vede nervos? Nicio problema! Pleaca si te lasa in pace! Te suna mai tarziu (eventual dupa 1-2 zile) sa te intrebe daca s-au linistit apele! Ce imi place mie si mai mult? Ma suna si ma intreaba daca baiatul ei e mai calm si imi spune ca, daca ma supara, sa iau una din tigaiele pe care ea ni le-a facut cadou si sa-i dau la „tartacuta” 😀

Mda…soacra mea e cool!!

Apropo, de tehnologie….soacra mea tot ne vede ca stam la calculator si lucram si stie ca nu trebuie sa ne deranjeze asa ca asta e partea placuta…..Dar acum e curioasa ce si cum e pe internet….Vine la mine si imi spune…”intra pe fb si vezi ca M. ori D. au postat poze cu baietii” ori ” ai vazut stirea…?”

Pentru ca e atat de curioasa, pana la urma i s-a indeplinit dorinta si cumnata mea i-a dat laptopul ei ca sa poata sa intre pe internet ori sa isi puna dvd-uri cu filme. E adevarat ca, momentan, nu foloseste laptopul pentru ca s-a mutat la cumnata mea sa o ajute cu baietelul ei nou-nascut, insa il va folosi cand se va intoarce.
E uimitor cat de entuziasmata este referitor la tehnologie.

Cand venea la noi, ma mai ruga sa ii arat cate ceva pe internet. Stia deja ca eu comandam de pe net aproape totul si mi-a povestit despre R., o prietena de-a ei, care are copiii plecati la munca in alt judet si discuta cu ei doar online pentru ca e mai ieftin.

Si uite asa, din una in alta, imi spune ca fata prietenei ei i-a facut o surpriza celor de acasa si a comandat cateva rochii pentru femei pentru mama ei si incaltaminte pentru barbati pentru tatal ei drept cadou pentru aniversarea nuntii de argint. Frumos, nu-i asa?

De ce mi-a povestit soacra mea acest lucru?

Ca sa ma puna sa caut site-ul cu pricina si sa vada (de curioasa ce e) care sunt preturile 🙂 )))

Si uite asa …. m-am trezit ca i-au placut anumite haine …pentru mine! …si a inceput sa ma intrebe „tu de ce nu comanzi de acolo?” si ” nu crezi ca ti-ar sta bine cu….ori cu…?” si „imi place cand te vad aranjata! esti frumoasa, dar aranjata esti si mai si!” Da! Asta imi zicea soacra mea scumpa! E o comoara, nu? 😉

Sa vedeti la ce se refera cand imi spune ca ar trebui sa cumpar 😉

 

imagine rochie de zi Cassidy

Ei bine… nu e tocmai pe gustul meu, dar imi dau seama ca e comoda si cred ca mi-ar place sa o port cand stau in curte alaturi de cei dragi. Nici pretul nu e mare asa ca as zice ca merita 😀

Acum …. e bine si ca e plecata ca altfel cine stie ce site mai descoperea si venea sa imi povesteasca…

Pe de alta parte…..imi e dor de ea si de discutiile pe care le aveam…

Ei, ce ziceti?

Am o soacra cool sau nu?

 

Parerea ta conteaza

