Citeam zilele trecute….


…pe un site din strainatate ca multe doamne au inceput sa ia lectii de dans pentru ca isi doresc sa slabeasca si acesta este un mod care imbina utilul cu placutul.

Mi se pare interesant …

Daca stai bine sa te gandesti….

Ai nascut, te-ai ingrasat…..incepi sa tii diete, sa alergi, sa faci sport….transpiri si iti numeri caloriile innebunita sa slabesti macar un kg pe saptamana….te ambitionezi si mai mult cand afli ca x ori y au reusit asta intr-un timp si mai scurt decat tine….incepi sa te intrebi daca gresesti undeva, daca nu faci sport suficient….daca e de vina metabolismul….

De ce sa nu faci asta si sa inveti si sa dansezi cu ocazia asta.

Mie una imi surade ideea!

Adevarul este ca nu am mai dansat de secole si mi-ar prinde bine sa incep niste cursuri pentru adulti.

E drept ca, pentru inceput, as alege un curs pentru incepatori caci nu as vrea sa ma fac de ras cumva …. poate sunt oameni care au avut mai multe ocazii decat mine (bine-bine….la mine ocaziile inseamna „deloc”!) sa danseze si sa se simta bina….

Acum…nu am ideea daca e nevoie sa mergi si cu sotul la astfel de cursuri, dar …. daca as avea cu cine sa las copiii, m-as duce la un curs de dans …macar sa vad cum e si sa imi dau seama daca imi place.

Intotdeauna mi-a placut sa incerc lucruri noi, insa in ultimii ani nu am reusit sa mai fac aproape nimic pentru mine…daca reusesc sa rup jumatate de ora sa fac ceva pentru mine se intampla fie sa sune telefonul („cand te intorci?”, „sa cumperi ….”), fie sa ma simt eu vinovata ca nu acord atentie si preocupare 100/1000 familiei…..

Voi ati merge la un curs de dans? Ori, mai bine spus, cine merge la cursuri de dans pentru adulti. Unde mergeti?

Eu am cautat pe net si am gasit un site interesant (e drept ca am mai auzit despre ei asa ca nu pot spune ca e ceva nou pentru mine) care ma tenteaza destul de mult (cine vrea sa vada despre ce este vorba, e suficient sa dai click aici si gata: acceseaza pentru cursuri de dans).

Nici preturile nu mi se par mari, e adevarat.

Pentru mine sunt doar doua inconveniente: locatia si timpul cursurilor. Pentru cei care locuiesc in Bucuresti si mai ales in zona Foisorul de Foc este perfect. Imi dau seama ca timpul pentru orele de curs este astfel stabilit incat sa ajunga toata lumea de la serviciu/facultate si sa nu rateze vreo sedinta, insa la mine tocmai faptul ca locuim in afara orasului si am doi copii de care sa ma ocup reprezinta o problema.

Dar……voi gasi eu o solutie pana la urma!

Acum trebuie sa ma mobilizez 😀

Parerea ta conteaza

