Cand e nevoie de un ceas ori doua ceasuri


De cand a venit caldura afara, jur ca sunt mai multe masini in trafic decat oricand.

Parca au rasarit ca ciupercile dupa ploaie. Sunt momente cand trebuie sa traversez orasul si e musai sa plec mai devreme ca sa nu intarzii unde trebuie sa ajung.

Stiti deja ca nu imi place sa intarzii, mai degraba sa ajung eu mai devreme decat sa fac o figura urata.

Azi am fost insa pe fuga….

Eram convinsa ca am timp sa fac tot ce mi-am propus. In plus, sotul ma anuntase ca ajunge el sa ii ia pe copii asa eram linistita nevoie mare!

La un moment dat, nu stiu ce mi-a venit, dar am verificat mailurile. Nu aveam timp de asa ceva, dar cumva….simteam ca trebuie sa fac asta! Si bine am facut pentru ca ne anuntasera de la scoala ca azi vor iesi mai devreme copiii!

Discut cu sotul meu si aflu ca ii e imposibil sa ajunga….

Las totul asa cum era si ma imbrac in graba, apuc la nimereala prima incaltaminte care imi pica in mana (din intamplare, erau adidasi) si plec repede la masina sa ma duc dupa copii.

Dupa ce am parcurs cativa km imi dau seama de cateva lucruri:

1. Ma imbracasem destul de colorat pentru ca eram pe fuga. De obicei, cand ma duc la scoala adopt o tinuta mai serioasa, culori mai sobre. Acum eram cu jeans, geaca rosie, bluza bleumarin cu dungi rosii, adidasi albastri. Ok! Macar bluza facea cat de cat legatura dintre geaca si adidasi….si nu aratam ca ….

2. Constat ca uitasem sa ma pieptan. Noroc ca aveam o bentita in  masina si am reusit sa dreg busuiocul (nu o sa mai comentez o vreme nimic despre doamnele/domnisoarele care se aranjeaza in masina pentru ca azi am patit-o eu).

3. Mi-am uitat acasa ceasul acasa. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu am o stare de nervozitate daca nu am ceasul la mana. Sincer, recunosc un lucru: mi se pare ca ma pot uita mai discret la ceasul de la mana cand sunt intr-o intalnire decat sa ma uit la telefon.

Am mai vazut oameni care se uita la telefon din 5 in 5 minute si creeaza o stare de nervozitate, de presiune celorlalti interlocutori ceea ce duce la riscul de a pierde o afacere, o discutie pentru o prostie, pentru un tic.

A! Nu v-am spus! Am primit cadou un ceas de la sotul meu in ianuarie cand a fost ziua mea asa ca incep sa reintregesc colectia mea de ceasuri.

 

 

Ceasuri dama – Bestwatch

 

Mai nou, am prins o pasiune pentru ceasurile Fosil asa ca probabil veti mai citi despre ele in curand pentru ca stiti cum fac eu cand imi place ceva cu adevarat 😀

Si sa revenim….

Mi-am uitat ceasul!!!

Da, am ceas la bordul masinii, dar ce ma fac atunci cand cobor din masina? De la parcare pana la scoala nu e putin, dar nici mult, insa mi se pare o eternitate pana intru in scoala.

De saptamana trecuta nu mai avem voie sa intram in scoala asa ca pe Daria o las chiar la usa. La Andrei e alta poveste pentru ca cele doua clase pregatitoare sunt intr-o cladire separata unde avem voie sa intram intru-cat cei mici trebuie schimbati de incaltaminte.

Si sa vedem…..in timp ce alergam de la masina la scoala, prin curte ca sa ocolesc cladirea principala, urcam cele 2 etaje pana la clasa lui Andrei….butonam de zor telefonul si ii trimiteam Dariei un sms: Vino la clasa lui Andrei! Stie deja ce inseamna asta asa ca nu e nevoie de prea multe cuvinte!

Ajung cu sufletul la gura la clasa lui Andrei…..si constat ca sunt singurul parinte ajuns! Toti copiii in clasa! Body-guardul pe hol!

Respir adanc, salut si…..ma uit la ceasul de pe perete!

Am ajuns mai devreme cu 30 minute!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deci…..e nevoie de ceas ori ba???

Am plecat in graba! Am plecat pe fuga! Am avut noroc si am prins verde la semafor! Cu toate ca a fost tare aglomerat in centru, am reusit sa nu intarzii prea mult si…..am  ajuns prea devreme!

Din cauza ca ma grabeam si aveam o multime de ganduri (sa ajung la timp, daca intarzii sa o anunt pe Daria sa il ia pe Andrei ori sa vorbesc cu o mamica prietena sa stea un pic cu ei pana ajung eu, sa ma gandesc cum imi organizez treburile la intoarcere pentru ca lasasem totul vraiste etc)….nici macar nu ma uitasem la ceas!

Parerea ta conteaza

