Cine acceseaza site-uri de imobiliare?


Azi am chef de scris si se vede, nu?

Adevarul este ca uneori am inspiratie si scriu cand am chef si despre ce simt eu, alteori iau pauze lungi (nu, nu e vorba de celebrul: pauze lungi si dese, cheia marilor succese! stiti prea bine ca incerc sa va las mereu ceva incitant de citit, sa raspund la provocarile voastre si la cererile de a afla despre carti care inca nu au fost publicate la noi).

Saptamanile trecute scriam pe celalalt blog despre anunturi imobiliare si modul de a le publica/ cauta ceea ce va intereseaza. Cautand eu informatii care sa completeze articolul, am inceput sa fiu curioasa referitor la preturi, la modele de case, la cererea si oferta pietei.

Photo of listing ID ref#289: Casa / Vila vanzare in Judetul Bucuresti - Ilfov, Bucuresti, 1 Mai

Anunturi Imobiliare – Imobilio

De ce?

Sincer, eu am un obicei….cand imi place ceva, incep sa ma documentez. Nu, nu intentionez sa ma mut, sa cumpar/sa vand. Pur si simplu, mi se pare ca e util sa stiu cum evolueaza piata imobiliara. Asa cum sunt curioasa si urmaresc stirile interne si internationale (indiferent ca vorbim de stiri sociale, economice, police, educationale), tot asa imi place sa stiu si alte lucruri care imi atrag atentia.

Banuiesc ca multi dintre voi faceti la fel, nu?

Adevarul este ca, din punctul meu de vedere, e foarte util faptul ca exista tehnologie, ca avem acces la internet si putem sa descoperim o multime de lucruri care altfel ar fi imposibil de aflat.

Pe celalalt blog am scris despre interesul cititorilor legat de site-uri de specialitate. Sincer, am recunoscut cu mana pe inima: nu am mai citit un ziar de anunturi de ….. o eternitate!

Mi se pare mult mai usor sa citesc online tot ce ma intereseaza, sa aplic filtre si sa gasesc exact ce vreau. Cred ca acest lucru este util si practic pentru orice domeniu de activitate.

Ma uit si la copiii mei si constat ca apeleaza tot mai des la calculator cand vor sa afle ceva (stati linistiti ca nu fac asta decat in prezenta mea si dupa ce stabilim exact termenii de cautare pentru motoarele de pe net).

Daria foloseste calculatorul pentru ca cauta informatii pentru scoala (completare de lectii, informatii pentru proiecte, imagini pentru a le printa si a completa proiectele). Amandoi se joace pe calculator, dar numai dupa ce au folosit filtrele ca sa gaseasca anumite jocuri pe care doresc sa le testeze.

De multe ori ascultam muzica pe youtube si rasuna in toata casa …… rock, dance, muzica clasica….in functie de starea noastra de spirit, de inspiratie … 😉

Voi folositi internetul pentru nevoile familiei?

Parerea ta conteaza

