Curiozitatea nu a omorat pisica


Discutam astazi cu sotul meu despre masini.

Se pare ca in ultima vreme nu facem altceva decat sa discutam despre masina ori casa (de fapt despre modernizarea casei ori refacerea anumitor parti din casa). Daca atunci cand este vorba de casa lucrurile sunt discutate si ultra discutate, nu insa parafate 😀 … cand este vorba despre masini….avem pareri diferite si de multe ori ajungem sa discutam in contradictoriu.

In fine, asa se intampla la oricine banuiesc….

Cand discutam despre casa stim deja ca sunt zone unde este necesara o investitie serioasa (asta se intampla cand iei o casa care a fost deja locuita si fostii proprietari nu au ingrijit-o corespunzator ori nu au avut suficienti bani pentru asa ceva), dar si zone pe care vrem sa le transformam astfel incat sa se potriveasca cu nevoile familiei noastre. De asemenea, este clar faptul ca trebuie sa re-gandim modul in care va fi curtea pentru ca, asa cum este ea acum, nu ne place cam deloc si nici nu corespunde cu ceea ce dorim noi.

Ei bine….cand este vorba de masini e altceva.

Eu prefer o masina mica pentru a ma deplasa usor in oras care sa aiba un consum moderat. Am avut deja masini mari (Dodge eu, Jeep sotul) si stiu ce inseamna sa nu gasesti un loc de parcare, sa consume imens.

Sotul prefera masinile mai mari pentru comoditate, spatiu…..E drept ca el are nevoie de o masina mare, de teren, pentru a putea intra pe camp sa vada culturile. De multe ori, a ajuns sa gaseasca tot felul de masini ramase in noroi pe drumurile dintre tarlale. Cum asa? Stati intai sa va explic ca niciun camp nu e doar…camp! Exista drumuri pe fiecare camp pe unde se deplaseaza masini, utilaje….De multe ori, oamenii locului stiu aceste drumuri si le considera scurtaturi dintr-o localitate in alta asa ca le folosesc inclusiv noaptea (nu, nu sunt luminate). Cand ploua e o alta poveste pentru ca multi raman cu ele pe acolo si e nevoie sa fie tractate de masini mai puternice dotate cu trolii auto.

[Ca o paranteza, trolii auto pot fi amplasati pe masina de catre mecanici. Acestia pot fi mobili ori fixati si arata cam asa – aceasta paranteza este dedicata mai mult doamnelor si domnisoarelor care poate nu stiu despre ce vorbesc eu pe aici –> nici eu nu stiam ce inseamna pana nu mi-a explicat sotul si pana nu am vazut cu proprii mei ochi 😀 ]

MAVERICK 6000

Imagine Trolii auto Elcar

Daca masina respectiva ar fi dotata cu troliu auto si in apropiere ar exista un copac rezistent, atunci ar fi o alta situatie pentru omul respectiv s-ar „salva” singur si nu ar mai astepta sa vina cineva in ajutor.

Pana acum am reusit ‘performanta’ sa nu raman cu masina impotmolita pe camp cand ma duceam in control, insa nici nu pot zice ca am riscat sa merg cu Smartul pe acolo pentru ca e prea jos si ar fi o mare problema daca s-ar sparge ceva pe dedesubt.

Da, din acest punct de vedere are si sotul meu dreptate: el are nevoie de o masina mai mare. Eu insa nu  😀

Nu neg ca mi-a placut sa conduc Jeep-ul si ca e altceva….mi-a placut sa merg cu Dodge-ul (si inca imi e dor de masina – nu dati cu pietre 😛 ) …..dar imi place masinuta mea si imi e drag sa merg cu ea (a iesit o rima,dar fara voia mea ).

Si da, de la aceste chestii aparent banale am ajuns iar la discutii de genul….poate schimbam Smartul pe alta masina (=sotul) ori poate nu schimbam taman masina mea (=eu) 😀

La voi cum e?

Masina e motivul zanzaniei? Sau casa?

Parerea ta conteaza

