La ce folosesc carligele de remorcare?


Va povesteam ca de la o vreme discutiile in  casa nu se rezuma doar la casa, copii, probleme inerente….Nu! Am ajuns sa discutam despre masini. NU stiu cum sunt sotii vostri, dar sotul meu….cand ii intra in cap o idee, atunci e musai sa imi povesteasca, sa ma bata la cap…Daca el crede ca eu nu inteleg ce vrea sa spuna, atunci imi explica cu cat mai multe detalii pana ma apuca durerea de cap.

Dupa ce ca ne contram referitor la schimbarea (din nou a) masinilor si eu prefer in continuare o masina mica (in speta prefer Smartul meu), iar el masinile mari….acum simte nevoia sa imi arate tot ce gaseste pe net, tot ce doreste sa faca.

Acum…sa nu intelegeti gresit. El nu e genul visator. Nu!

Cand ii intra o idee in cap, cauta solutii ca sa o aduca la indeplinire!

Mai nou vrea sa isi vanda Mercedes-ul si sa isi cumpere (din nou) o masina de teren asa ca a decis sa aduca cateva imbunatatiri actualei masini ca sa o poata vinde mai usor /  mai rapid.

Discutii despre acest subiect banuiesc ca o sa tot avem, dar parca incep sa ma satur numai la gandul ca va lua alta masina, ii va fi drag de ea si apoi isi va da seama ca vrea altceva.

Cand a cumparat Mercedes-ul se jura ca nu mai schimba masina timp de 2 ani….Sa zicem ca in iarna urmatoare se implinesc 2 ani de cand o are, dar…..a investit in acest timp o multime de bani in ea si inca mai vrea. Si-a dat seama ca i s-a rupt carligul de remorcare si acum cauta oferte potrivite pentru bugetul alocat.

{ ca o paranteza pentru doamne si domnisoare: asa arata un carlig de remorcare

Carlig Remorcare Mercedes E Class Coupe (C 207) 2009- Omologat + Cadou pachet electric simplu - M1255

Imagine Carlige Remorcare – Carligremorcareauto.ro }

Ma intreb ce altceva „va mai necesita” imbunatatiri. Nu de alta, dar toate aceste „fleacuri” (=asa le numeste sotul) se aduna si cand tragi linie…..Ei bine, bugetul striga!!!

 

Parerea ta conteaza

