Viata…viata….


Nu stii niciodata ce iti rezerva viata….

Cand eram in liceu, imi intrase in cap ca nu ma voi casatori niciodata, ca nu as avea rabdare sa cresc/educ copii, ca ar fi cel mai bine sa intru in vreo organizatie ecologista si sa incerc sa salvez Planeta….

Ce s-a schimbat o data cu primul an de facultate?

Am cunoscut un baiat, am devenit prieteni….

Dupa 5 ani, ne-am casatorit. Dupa inca 3 ani am devenit parinti pentru prima data. Dupa inca 2 ani am devenit parinti pentru a doua oara.

Nu, nu am intrat in nicio organizatie. Inca sustin ideile ecologiste si le aplicam acasa in masura in care se poate.

[ca o paranteza: acest vis a fost aproape sa se realizeze cand am terminat facultatea si am primit o oferta de la profesorul meu indrumator pentru licenta de a lucra la ONG-ul acestuia, insa a aparut o alta varianta care mi-a atras atentia mai mult si am ales sa merg pe acel drum care s-a intrerupt dupa 5 ani]

Imi propusesem de-a lungul liceului si facultatii sa nu fiu legata de nimeni si de nimic.

Acum….mi-am dat demisia de la jobul bun (dar stresant) pe care il aveam. „Lucrez” alaturi de sot (de cele mai multe ori el pentru ca este vorba de o firma al carei domeniu de actiune nu are nicio legatura cu facultatea si masteratul facute de mine) si ma ocup de copii.

Hmm….

Am ajuns sa cunosc o multime de oameni din diverse medii….

Imagine preluata Program Facturi – Genius Facturare

Este simplu sa intalnesti oameni, dar mai important mi se pare sa comunici cu ei.

Cred ca un lucru a ramas valabil in ceea ce ma priveste de cand eram copil: intru usor in vorba cu oamenii si acestia ajung rapid sa imi vorbeasca de parca ne-am cunoaste de o viata.

Asa am ajuns sa o cunosc mai bine pe doamna care are un magazin de jucarii de unde cumpar eu frecvent si am aflat ca are un baiat ce a terminat acelasi liceu ca si mine, dar a fost alta promotie. Am aflat cum a inceput ea activitatea cu magazinul, cum se trezeste la 3-4 dimineata sa plece dupa marfa, cum au trecut aproape 20 de ani de cand ambii soti au acea firma si cum s-au luptat cu concurenta neloiala….Cum doamna a descoperit ca are cancer si a urmat o perioada lunga de tratament…Si uite asa fiul ei a ajuns sa se ocupe de magazin alaturi de tatal lui….

Tot asa am cunoscut-o pe doamna care are un magazin de legume si fructe proaspete. De la ea cumpar de ani de zile. Este tare blanda si draguta. Am aflat ca este vaduva, are o fata si un baiat. De-a lungul a cativa ani a reusit sa le faca ambilor copii cate o casa (in afara orasului) si a avut surpriza ca fata sa se casatoreasca si sa plece la sot intr-un apartament alaturi de socri. A fost un soc pentru ea. Baiatul a cunoscut o fata, dar nu vor sa se mute in casa noua, ci vor sa locuiasca tot cu mama lui. Cand doamna s-a imbolnavit si a ajuns la spital, baiatul care era un pic cam flu-flu a devenit mai atent la magazin. Deodata nu mai era asa aerian, avea mai multa grija ca marfa sa nu fie stricata, a adus-o si pe logodnica lui sa il ajute la magazin….

Daca este sa vedem totul din perspectiva optimistului….au ajuns sa isi schimbe cursul vietii, sa invete sa gestioneze afaceri la care nu se gandisera ca le vor prelua si sa lupte sa supravietuiasca alaturi de famiile lor.

Viata…..viata ne rezerva bune si rele, ni se schimba cursul cand nu ne asteptam….Speram doar ca lucrurile bune sa vina mai multe, iar la cele rele sa ne putem adapta ori sa le schimbam astfel incat sa vedem partea plina a paharului…

Cine poate sti ce ii este rezervat?

Te gandesti ca exista liberul arbitru…te gandesti ca nimic nu iti poate schimba planurile de viata…Dar, uneori, e suficient sa apara un „bobarnac” de undeva si totul sa se mute cu 180 grade.

Parerea ta conteaza

