Cand omul se leaga la cap de curiozitate: automatizari industriale


Daca afara e urata vremea, iar sotul nu are treaba la ferma si nici vreo intalnire cu vreun reprezentant de la vreo firma partenera…..ajungem iar la discutii…

De data asta ati scapat…nu va mai zic nimic despre masini ca si eu sunt satula de discutiile acestea pana peste cap 😛

Acum discutam despre faptul ca, de multe ori, a avut surpriza ca angajatii sa fure ca in codru. Unul din ei avea chiar o gluma (sa nu zic de fapt ca mereu spunea sub forma de gluma): daca furi cu cap, nu se prinde prostul de sef.

Da, da ….nu se prinde…asa sa crezi tu!

Nu stiu de ce unii chiar cred ca nu pot fi prinsi daca intra noaptea in curte, daca cainii de paza ii cunosc….

De ce oare nu le trece prin cap ca exista si alte metode de a prinde hoti?

De cand a inceput sa „trieze” dintre angajati si sa ii supravegheze cu si mai mare atentie, sotul meu si-a dat seama ca nu mai poate amana la infinit instalarea unui sistem de supraveghere video. Din cate stiu, potrivit legii nu ai voie sa fie si un sistem audio, insa ai voie sa iti protejezi proprietatea cu aparatura video (ma voi interesa si va voi spune si voua daca am dreptate ori nu).

Am cautat pe net mai multe oferte si, din una in alta, am gasit un site promitator. E drept ca prima data am citit despre acest site aici in urma cu un an si ceva, dar uitasem….

Advantech SOFTWARE, WebAccess V7.2 Universal with 75 tags

Imagine IDmag – Automatizari industriale

Adevarul este ca citesc multe articole si in decursul unei perioade mai lungi am tendinta sa mai uit ce am citit ori mai degraba uit unde am citit. Retin tema unui articol, mesajul transmis si cam atat.

In fine…ideea e ca sotul a ajuns la concluzia ca e nevoie sa stabileasca un buget concret pentru astfel de lucruri. Zilele trecute a instalat camerele video, dar inca nu a conectat niciun soft pentru ca nu a avut timp sa caute. Pentru asta a apelat la….timpul meu 😛

Mda! Ati ghicit ce vrea…sa caut eu oferte, sa i le salvez si el sa le selecteze pe cele care i se par interesante.

Ar vrea ceva care sa inregistreze doar cand e miscare in curte (nu sa adune o multime de imagini care nu arata nimic). Stiu ca vroia sa puna si o alarma silentioasa care sa ii transmita imediat un sunet pe telefon daca cineva incerca sa deschida usile la cladiri intr-o perioada de timp in care, in mod normal, nu ar trebui sa fie nimeni prezent pe proprietate. Dar nu stiu daca exista asa ceva la noi si, mai ales, nu stiu cat costa.

Of…..traiasca internetul care ne ajuta sa descoperim o multime de lucruri noi si utile!

Parerea ta conteaza

