Daca l-a apucat pe sot, de ce sa nu ma apuce si pe mine?!? Carcase chei auto!!!


Bine-bine! O sa ziceti ca m-a apucat nebunia!

Dar nu e chiar asa!

Daca va aduceti aminte, de ceva vreme va tot „bat” la cap ca doresc sa aduc cateva imbunatatiri Smartului meu 😀

Acum….Daca sotul tot isi pierde timpul pe net, de ce sa nu contracarez si eu oleaca?!?

Adica…din moment ce tot imi arata, ma intreaba, ma enerveaza cu ce vrea sa cumpere, sa aduca, sa faca, sa dreaga la propria lui masina….de ce nu as merge si eu mai departe cu planurile pentru masina mea?!?

In clipa de fata, cheia are doua butoane, dar mi-ar place sa schimb carcasa si sa aiba 3 butoane.

Carcasa Cheie Smart 3 butoane - CCS27102

Imagine Carcasa Cheie Auto

De ce?

Pentru ca vreau eu 😀

Nu, nu e absolut necesar….dar de ce nu?!?

Sa fim seriosi….de ce sa nu iti usurezi viata, de ce sa nu simplifici lucrurile daca poti sa o faci. NU costa mult asa ca….

Mai am cateva idei despre cum sa schimb un pic , cate ceva la masinuta mea…..

Spre exemplu, caut huse pentru scaunele Smartului care sa…nu stiu inca cum ar trebui sa fie…M-am gandit ca o data ce le voi vedea, imi voi da seama ca exact asta cautam….fara sa stiu 😛

As dori sa intorc suportul pentru pahare spre canapeaua masinii astfel incat sa il poata folosi copiii . Eu oricum nu il folosesc in fata, dimpotriva…ma deranjeaza cand schimb vitezele. In plus, eu folosesc suportul de langa bricheta pentru a pune o sticla de apa ori un pahar de cafea (da, dupa aproape 2 luni am reinceput incet-incet sa beau cafea).

De asemenea, caut niste huse, plase ori suporturi…nu stiu cum se numesc pe care sa le prind de scaunele din fata, dar care sa se deschida in fata si unde sa poata copiii sa isi puna carti ori mape cu foi de scris / colorat, creioane, carioci etc.

Am incercat sa pun parasolare pe geamurile laterale si mai mult m-au deranjat asa ca banuiesc ca vom apela la protectii solare de genul foliilor.

Uite cate poti face la masina cand iti pui mintea 😀

Parerea ta conteaza

