Pentru ca nu am stare, am cautat anunturi auto


Va povesteam ca la noi in familie au (re)inceput discutiile despre schimbarea masinilor. Nu, nu eu sunt initiatoarea acestor nesfarsite discutii (de data aceasta), ci sotul meu scump si drag.

Stiu ca are dreptate si ca el are nevoie de o alta masina, una mai inalta, eventual una 4×4 pentru ca are de facut drumuri multe, unele neasfaltate, pline de gropi si evident chiar pe camp….Dar asta nu inseamna neaparat ca vreau sa imi schimb si eu masina. Imi place masinuta mea, faptul ca pot sa ma strecor cu ea prin traficul infernal din Bucuresti, ca acum gasesc loc de parcare mai rapid (stiti toti ce inseamna acest lucru intr-o Capitala supra-aglomerata ce nu a fost prevazuta pentru un astfel de trafic rutier intens)…

Este, de asemenea, adevarat ca are si sotul meu dreptate: fostele noastre masini erau mari, insa tocmai de aceea aveam un plus de siguranta, spatiu mult mai mare (indiferent ca discutam despre portbagaj ori de interiorul masinii)…

Pentru ca o data ce incepe sa isi faca loc o idee nici nu mai am pace, am zis sa ma uit (de curiozitate doar), doar o „clipa” pe Vitan Auto unde gasesc de obicei orice tip de anunt.

Mda….sa zicem ca mi-am facut-o cu propria mana.

De ce?

Am mai povestit despre Dodge-ul Caliber pe care l-am avut si la care am renuntat doar din motivele enumerate mai sus (loc de parcare, marimea masinii etc). V-am mai povestit si de ce am momente cand imi e pur si simplu dor sa conduc din noua masina….Da, stiu ca nu mai am ce face acum….de asta am si zis ca mi-am facut-o cu propria mana cand m-am uitat pe anunturi….pentru ca am gasit cateva anunturi  cu…..Dodge Caliber! Si am gasit un model identic cu ceea ce am avut eu!

Si uite asa, am inceput sa imi aduc aminte de confortul acelei masini superbe….de scaunele incalzite (hmm…de ele imi e tare dor iarna!), de spatiul imens din portbagaj (cum zice si sotul meu: Smartul incape practic in prortbagajul Dodge-ului), de spatiul de la picioare (in fata si in spate)…….

De ce oare m-a mancat pe mine curiozitatea?!?

De ce nu am scris alt filtru daca tot am intrat pe site?!?

De ce?

De ce ?

Of….

Adevarul este ca era o masina foarte buna, insa drumurile pe care le am eu de facut prin oras inseamna cautarea de locuri de parcare si, de multe ori, nu gaseam decat locuri mici. La fel de adevarat este ca masina consuma cam mult (are calculator pe bord – ceea ce e super bine pentru ca arata extrem de multe informatii utile: presiune roti, consum/km etc). Sotul ma batea la cap sa o punem pe GPL, dar parca nu ma induram sa ii iau din spatiul portbagajului, plus ca, recunosc, am o teama de astfel de instalatii. Nu e o teama bazata pe ceva anume, doar o teama a mea….

In fine…..faptul e consumat. Masina am vandut-o de ceva vreme…Am mai vazut-o prin oras (as recunoaste-o din 1000 de masini pentru ca avea sarit vopseaua pe o portiune de 2 cm langa bara din fata)….

Acum am alta masina si imi place mult noua „jucarie” asa ca….sa incerc sa las trecutul sa ramana in trecut!

Parerea ta conteaza

