Primavara vine cu problemele ei


Nu stiu cum a fost la voi, insa la noi….vremea de ieri a fost cel putin ciudata.

Dimineata a inceput sa ninga….Dar ningea cu niste fulgi mari de ziceai ca acum-acum se face plapuma de zapada!

Dupa o ora a iesit soarele si s-a incalzit. Dupa putin timp a inceput sa bata un vant rece…..

Apoi iar soare, iar vant rece….
Cam asa a tinut-o toata ziua!

Si doar se zice ca Mosii sunt mai blanzi decat Babele 😛

In fine, ideea e ca e clar ….de acum vine primavara. Mai sunt cateva urme pe care iarna nu ne lasa sa le uitam, dar primavara isi intra in drepturi.

Ieri am avut de alergat un pic prin oras, inclusiv un drum pe la medicul de familie. Copiii sunt inca bolnavi asa ca nu s-a terminat tratamentul din pacate.

Ne axam mult pe fructe si legume pentru a ne lua vitaminele si mineralele de acolo, insa uneori este nevoie si de suplimente care sa ajute organismul. De cativa ani nu am mai avut probleme, insa acum trebuie sa incep iarasi sa iau calciu Tiens pentru ca am din nou probleme cu spasmofilia si caderile de calciu. Nu am mai avut astfel de probleme de multi ani, de cand eram in scoala generala, dar asta e…..Cand nu ai timp de tine, ci te preocupa mai mult problemele celorlalti….corpul tau iti da semnalele potrivite si apoi clacheaza.

Soacra mea imi spunea ca si ea trebuie sa ajunga la medicul de familie (are alt medic, la alta policlinica) pentru ca are nevoie de alte medicamente pentru reglarea tensiunii .

Sunt curioasa daca anul acesta astenia isi va mai face simtita prezenta. Anul trecut aveam dureri mari de cap, somnolenta….

Deocamdata, anul acesta am doar stari de somnolenta. Azi dimineata chiar m-a enervat sotul pentru ca el sustine ca ar trebui sa dam caldura mai jos in casa…..din cauza asta mi-ar fi somn 😀 MDa! Alta idee traznita!

Cu riscul ca la noapte sa imi fie tare frig, diseara voi scade temperatura din camera noastra la jumatate fata de cat sta de obicei. Sa vedem daca nu se ridica singur din pat sa regleze termostatul! Si sa il aud dimineata cum imi spune daca a dormit bine sau nu 😛

El uita ca saptamana trecuta dadea caldura asa tare in camera incat dormeam in pantaloni scurti si tricou … numai ca eu am suportat considerand ca el e bolnav si simte nevoia sa stea la caldura. Acum….chiar daca o sa iau pastile de gat maine dimineata, chiar o sa am grija sa reglez termostatul in camera cat mai jos! Sa vedem cine are dreptate!

 

 

 

Parerea ta conteaza

