The Colour of Heaven (vol.1) – Julianne MacLean


Am momente cand ajung sa citesc cate o carte ce ma face sa ma cutremur profund.

cartea o putei citi gratuit pe amazon/kindle cloud reader

Nu stiu ce s-a intamplat pentru ca, de obicei, dupa ce citesc o carte profunda, trista, trec la ceva simplu, frivol ca sa ma descarc de energia acumulata….Ei bine, de data aceasta, dupa ce am citit Confess, am trecut la o alta carte interesanta despre moarte, experienta de dincolo de moarte, despre durere si suferinta.

De obicei, citesc prezentarea cartii pe care o aleg, insa, de data aceasta, nu am facut-o.

Inca de la primele magini mi-am dat seama ca este o carte despre durere, despre suferinta….

Nu pot intra in detalii ca sa nu stric lectura voastra, insa pot sa va spun ca se discuta enorm despre moarte, despre spiritele celor dragi care ne insotesc si ne vegheaza in continuare, despre experienta de dincolo de moarte, despre ce ar putea sa te aduca inapoi intre cei vii…..

Cu toate ca este trista per ansamblu, va recomand sa o cititi. Nu dureaza mult, te pune un pic pe ganduri si iti da de gandit. Cati dintre noi nu am avut experiente similare ori nu cunoastem ceva de acest gen? Cati dintre noi nu pot spune ca au simtit prezenta cuiva drag in momente dificile?

A, da…..pentru cine e interesat…..cartea se incheie pe un ton placut, cu planuri despre viitor si da, personajul principal este chiar autoarea (sau cel putin asa ne spune ea).

Parerea ta conteaza

