Cine are tavita pentru portbagaj?


Stiti ca cum e proverbul romanesc „Sa nu te legi la cap daca nu te doare” ?

Ei bine, mai e un proverb care e la fel de nimerit „Omul, cand nu are ce face, isi face singur de lucru”.

Va povesteam in urma cu ceva timp ca sotul meu e hotarat sa schimbe masina mea in urmatoarele luni. De ce? Daca va aduceti aminte, scriam ca el considera ca avem nevoie de masini mai mari cu motoare Diesel.

Da,da….discutii au tot fost….Eu am zis ca a mai uitat, ca are altele pe cap….Dar se pare ca nu e chiar asa….

Intre timp, am inceput sa aduc diverse imbunatatiri la Smart  ori, cum zic cei mici, sa „rasfat masinuta” care seamana cu o jucarie.

Si uite asa, tot uitandu-ma eu la masinuta si intrebandu-ma ce ii lipseste…..am descoperit brusc ceva: nu ar tavita pentru portbagaj!

Nu observasem pana acum deloc acest lucru!

Tavita portbagaj 90X50 Universala motorvip - TP963265

Imagine Tavita Portbagaj

Probabil ca, daca nu luam cu masina inca doi prieteni de-ai copiilor mei, nici nu as fi vazut prea curand.

Cand masina este mica, hainele si ghiozdanele stau in portbagaj…..Cand sunt doar eu cu Daria si Andrei, ghiozdanele stau intre ei, pe mijloc, iar hainutele lor se afla peste ghiozdane. Haina mea sta pe scaunul din fata.

Ei bine…..cand sunt mai multe persoane in masina, toate locurile sunt ocupate asa ca surplusul ajunge  in portbagaj…..

Pe vremea cand aveam Dodge, pe aceasta tavita (impropriu spus „tavita” pentru ca masina era mare si in consecinta si acest „material” era mare) puneam hainele pe el. Alt rol pe care il avea era tocmai ca sa nu se vada ce se afla in portbagaj si sa tenteze vreun hot curios sa sparga masina.

Si uite asa, dupa cum spuneam, am descoperit ce lipsea la masina mea…

Acum, evident, ca vreau sa cumpar o tavita pentru ca mi-am dat seama ca nu va fi prima data cand prietenii copiilor mei vor merge cu noi si avem nevoie sa cream mai multe nivele de depozitare. 😉

 

 

Parerea ta conteaza

