Caut apartament in Sibiu


Stau uneori si ma intreb cum se face ca vietile noastre sunt schimbate atat de mult din cauza tehnologiei existente in prezent.

Ciudat, dar, de-a lungul timpului, mi s-a intamplat sa ma imprietenesc cu oameni pe care nu i-am vazut inainte. Am stat de vorba, ne-am imprietenit….Cu unii din ei m-am intalnit la o cafea ori o prajitura….Altii mi-au facut surpriza sa trimita carti cadou pentru ceilalti cititori ai blogului…Indiferent ca ne-am intalnit ori nu, ca am discutat pe net ori la telefon….prieteniile s-au legat si au evoluat.

E adevarat ca unele prietenii nu au rezistat (indiferent ca discutam despre cele virtuale ori reale). Asta e! Asa e viata!

De cateva luni m-am imprietenit cu o mamica din Sibiu. E drept ca, in urma cu circa 1 an, stateam de grupul de mamici din Sibiu destul de mult de vorba despre copii, despre calatorii cu cei mici, despre mancare etc….

Timp nu am mai avut nici eu sa intru pe acolo asa ca treptat m-am retras din grup, mai ales dupa ce una dintre administratore a impus ca nimeni din afara judetului sa nu mai faca parte dintre „ele”.

Alina a fost una dintre cele cu care am continuat sa discut din cand in cand.

Imi povestea zilele trecute prin ce a trecut cand s-a trezit ca sotul a dat-o afara din casa cu cei 3 copii ca sa isi aduca „iubita” mult mai tanara. Oh, ce ma enerveaza pe mine pitipoancele si batraiorii care le pica in plasa!

Asa s-a trezit prietena mea ca este in postura de a-si cauta un apartament in Sibiu, de urgenta!

Din fericire pentru ea, salariul pe care il are ii permite sa isi intretina copiii asa ca nu a fost atat de grav. A reusit sa se mute cu chirie si intre timp a inceput sa caute un loc stabil pentru familia ei. Sora ei mai mica i-a prezentat o idee cu un nou complex rezidential care se construieste in orasul lor si…..acum isi face planuri si sperante de viitor.

Imagine preluata Apartamente Sibiu – Hermann Residence

Nu stiu exact cum intentioneaza sa procedeze, dar eu vroiam sa subliniez altceva….

Cand ziua iti da probleme, cand oamenii din jur iti creeaza greutati …. ai nevoie de o pauza si de speranta! De speranta ca sa te tina pe linia de plutire si sa te ajute sa iti cauti un tel, un scop de care sa te legi si care sa te aduca la suprafata….De pauza ca sa reflectezi si sa te gandesti bine in ce directie sa o apuci…

Apropo’ , maine e Ziua Internationala a Fericirii – sa o traim cu totii cat mai veseli 🙂

Parerea ta conteaza

