Suspensii sport?!?


Ce e suspensia?

Asta e prima intrebare care ar trebui pusa, nu?

Raspund cu alta intrebare: cum sta masina ridicata?

Cu ajutorul unor arcuri!

In functie de model, arcurile sunt fixe, pneumatice…. si habar nu am de care mai sunt 😀

 

Imagine Suspensii Sport

Hai ca nu cred ca va asteptati sa scriu despre ce nu stiu 😛

Vroiam doar sa va atrag atentia asupra unei idei!

Aseara discutam cu sotul meu despre Smart si am constatat ca, desi nu a trecut un an de cand am cumparat masina, deja sunt 15.000 km facuti cu ea…cei mai multi de mine.

Nici nu mi-am dat seama ca s-au adunat atatia….Mergand zilnic cu masina si traversand Bucurestiul de cateva ori …. da, se justifica numarul de km….Daca mai luam in calcul si vacanta de anul trecut prin tara, plus cele cateva drumuri facute in afara orasului…..Kilometrii se aduna rapid-rapid!

Si cum drumurile noastre dragi sunt pline de gropi si masina are de suferit….

Ma uitam ieri dimineata la o masina aflata la semafor in dreptul meu. Pare a fi tunata… Muzica era destul de tare incat sa atraga atentia mai ales asa de dimineata ….

Paranteza: va spun un secret! Dupa ce ii las pe copii la scoala, dau drumul la Rock FM si, daca e un cantec care imi place, dau sunetul TARE!!! 😀

Revenind…..ma uitam la masina aceea cum trecea peste gropi, denivelari, lucrari de pe sosea….si parea ca are arcuri …

Tocmai asta ii spuneam sotului aseara….oare nu putem sa aducem niste imbunatatiri la Smart?

Este o masina draguta, ca o jucarie…dar e mult prea joasa….Trebuie mare grija cand sunt denivelari pentru ca se poate lovi dedesubt extrem de usor si destul de tare. Nu am habar daca poate fi inaltata un pic, dar in mod sigur i-ar prinde bine ca sa nu se sparga masca de protectie de sub motor.

Asta iarna mergeam cu teama tocmai pentru ca si o portiune de zapada mai ridicata punea probleme….

Asadar…ce stiti despre suspensiile autor?

Parerea ta conteaza

