Mda…ca tot ziceam ieri….am nevoie de un scut auto


Da! Da! Da!

Nu! Nu! Nu!

Cam asa sunt zilele mele in aceasta perioada…

Azi e Ziua Internationala a Fericirii (recunosc ca e primul an cand aud chestia asta asa ca nu cereti detalii ca nu le stiu nici eu!) si ar trebui sa fie o zi pe masura, corect?

Ei bine, nu e!

Ieri sotul a luat masina mea ca sa faca cateva drumuri si……surpriza-surpriza (fara Andreea Marin daca la asta va gandeati)….a ramas fara scutul de protectie de sub masina!

Scut motor metalic si cutie de viteza Smart FourFour, 1.3, fabricat dupa 2004 - SMCS192

Imagine preluata Scut Auto

Cum asa?

Simplu!

Smartul este o masinuta de oras, nu pentru camp!

Sotul meu a avut o intalnire cu reprezentanta unei firme agricole. Ca sa nu ia masina lui murdara si sa faca o impresie gresita 😛 , a decis sa ia …….masina mea curata 😦

Si da….masina mea e prea joasa pentru camp (pentru cei care au Matiz, va confirm ca acesta e mai inalt decat Smartul) si a rupt scutul de protectie de sub masina!

Tadam!!!

A facut-o lata! A trebuit sa opreasca masina pe camp si sa traga de scut (care, apropo’ era din plastic) pentru ca nu putea inainte…se rupsese partial si partea rupta se ducea fix spre roti….asa ca risca mai mult daca ar fi continuat sa mearga asa….

In fine….cert e ca acum trebuie sa cumparam scut de protectie!

Si ce credeti ca imi spune sotul meu scump si drag?!?

„Vezi ca am avut dreptate ca iti trebuie o masina mai inalta????”

Oh……imi venea sa fac ceea ce m-a sfatuit soacra mea: sa iau o tigaie de Tefal si sa i-o arunc in cap!

Evident ca am incercat sa ma calmez si azi dimineata, inainte sa plec la scoala cu cei mici, ma tot uitam pe sub masina pentru ca imi intrase in cap ideea ca ar fi putut sa o loveasca si imi era teama sa nu se fi spart ceva pe sub Smart…sa nu curga uleiul ori apa din radiator…

Nu s-a intamplat asta din fericire! Atat ii trebuia!

Acum are interzis sa mai urce in masina mea daca mai are drumuri de facut pe camp 😛

Parerea ta conteaza

