Pentru noi, pentru ei, pentru …..cine vreti voi…cadouri, canar si anotimpuri (II)


Adevarul este ca e distractiv sa discuti cu cei mici si sa le vezi reactiile cand afla ceva ori descopera un lucru care li se pare interesant.

Din toamna si pana in primavara au fost multe petreceri de copii la care au participat asa ca au avut ocazia sa vada ce inseamna sa primesti, respectiv sa daruiesti un cadou. E drept ca prietenii lor sunt nascuti in aceasta perioada, la fel si zilele copiilor mei sunt in iarna…dar e si mai adevarat ca au participat si la zile de nastere ale unor colegi de clasa…

Se intampla ca unele invitatii de la colegii de clasa sa specifice ca e invitat doar X, fara parinti ori frati si surori asa ca atunci merge doar copilul invitat. Este foarte adevarat ca nu am acceptat toate invitatiile pentru ca recunosc sincer ca (1) nu am fi facut fata  din punct de vedere financiar la 30 de petreceri (clasa Dariei) + 31 de petreceri (clasa lui Andrei); (2) unele petreceri erau la ore nepotrivite (de multe ori seara tarziu in cursul saptamanii), in zile nepotrivite (eram deja invitati in alta parte)…

Oricum, daca erau invitati amandoi copiii aveam grija mereu sa ducem doua cadouri pentru ca asa mi se pare politicos.

La un moment dat, am primit o invitatie sa participam la ziua de nastere a unei mamici cu care abia ne-am imprietenit. Ne tot bateam capul intrebandu-ne ce cadou sa ii cumparam: cosmetice, papagal ori canar, ceva de imbracat ori ceva……e greu cand nu cunosti persoana…stiam doar ca ii plac mult pasarile si ca avea deja multe in casa, dar isi mai dorea….stiam ca ii plac anumite parfumuri…..dar tot a fost dificil de ales cadoul potrivit….

Cu ajutorul fetitei acesteia, am descoperit ca ii plac parfumurile Dior si am zis sa riscam si sa luam ceva din aceasta categorie…

Adevarul este ca imi cam era teama ca am gresit cand am ales acest cadou, dar m-am bucurat enorm sa constat entuziasmul noii mele prietene. Daria mi-a povestit ca fetita acesteia, adica colega si prietena copilului meu, a testat parfumurile din set cand mamica nu era atenta 😀 ….si pana la urma a convins-o sa ii daruiasca si ei unul din parfumurile primite cadou 🙂 )))

Ce-ti e si cu copiii, nu? Mai ales cu fetitele!

Parca se grabesc sa creasca, sa fie precum mamicile lor….

Si Daria are parfumurile ei, dar i-am ales unele specifice varstei…i-am aratat cum sa le foloseasca si i-am explicat ca e important sa nu exagereze….Norocul este ca ea le foloseste doar la ocazii, nu zilnic asa ca nu ma tem ca vrea sa creasca prea repede….Cred ca  e mai degraba curiozitatea…

 

Parerea ta conteaza

