Pentru noi, pentru ei, pentru …..cine vreti voi…parfum, canar si anotimpuri (I)


Cand ma intreaba cei mici care e anotimpul meu preferat, le spun ca imi place cate ceva de la fiecare.

Cum asa? ma intreaba ei mirati….

Simplu!

Vara……e cald, e soare, e vacanta 😀

Toamna….numai gandul la covorul multicolor de frunze ma face sa zambesc….

Iarna… e cel mai interesant anotimp pentru ca avem mereu petreceri si aniversari, sarbatori….un excelent prilej de distractie si voie buna, de cadouri si nu numai….

Primavara….e minunat sa vezi cum apar frunzele si florile, sa auzi pasarile cantand vesele ca a venit, in sfarsit, caldura….sa simti mirosurile minunate care „apar” parca brusc dupa iarna ….

Si aici apar alte discutii pentru ca stiti deja ca piticii mei nu tac si au mereu cate ceva de spus ori de comentat, de intrebat ori de meditat…..

Va jur ca nu stiu cum am reusit sa ajungem de la o discutie despre anotimpuri la papagal, la canar, la parfumuri si la ce anume se potriveste in functie de sezon, de varsta, de preferinte….

Si de aici…..ei bine, sa va tineti  ca am ajuns la altele si altele….Nu stiu cum, dar au reusit sa ma pacaleasca si sa le povestesc cum a fost perioada studentiei (v-am spus ca la noi discutiile trec de la una la alta, nu? 😀 ), cum am invatat sa vand produse cosmetice pentru o companie care se lansase la noi de putini ani (la acea vreme, pentru ca acum e ultra cunoscuta si apreciata la noi asa cum este in intreaga lume), cum am invatat sa ma machiez (greseala mea a fost sa le povestesc ca am urmat un curs intensiv pentru studenti si reprezentanti ai companiei pentru ca nu am mai scapat si au vrut sa stie totul, chiar daca nu intelegeau mai nimic), cand m-am machiat prima data, cand am folosit prima data un parfum si cum l-am ales….

Ei aici ……pot zice ca am avut o discutie lungaaaaa…..de ma intrebam cat mai e pana la scoala 😀

O singura chestie a ramas „neelucidata” (deocamdata) si asta din lipsa de timp (noroc ca ajunsesem la scoala): de ce imi plac parfumurile care au mosc in ele?

La intrebarea asta nu am raspuns clar, dar e mai simplu daca le voi organiza o „sesiune” de mirosit parfumuri ca sa isi dea seama ce vreau sa le explic…Unele lucruri trebuie simtite, mirosite, gustate ca sa fie intelese cuvintele…

Stiu ca sunt curiosi pentru ca e vorba de mine si am observat ca mereu vor sa stie lucruri din copilaria mea, din perioada liceului, a studentiei….nu am habar ce anume li se pare asa interesant, dar….in fine….in masura in care pot si am timp incerc sa le fac pe plac…

Sincer, stiu ca, dupa aceea, vor dori sa afle cum era cand l-am cunoscut pe sotul meu, cum a fost nunta, cum a fost cand erau ei mici si tot asa…..

Timp sa fie ca la povestit nu ne intrece nimeni 😀

 

Parerea ta conteaza

