Falling for my best friend’s brother – J.S. Cooper & H.Cooper


De aceasta carte am tot auzit vorbindu-se pe grupurile si blogurile de lectura americana si mi-am dorit mult sa o citesc si eu.

FALLING FOR MY BESTFRIENDS BROTHER JS COOPER FINAL

Sincer, am fost un pic dezamagita.

Ma asteptam la o carte mai interesanta. Da, subiectul este unul de actualitate as zice…in sensul ca este des intalnit in cartile de peste Ocean. O fata este indragostita de fratele mai mare al prietenei ei cele mai bune. In urma cu 8 ani, cei doi au trait o noapte de pasiune….apoi s-au comportat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat….

Jocurile puse la cale de cele doua prietene mi se par de-a dreptul copilaresti. De multe ori dialogurile par a fi intre adolescenti mai degraba decat intre adulti. Reactiile fetelor mi se par exact de tip adolescentin. Faptele baietelor sunt similare…doar ca aflam abia la final….cand totul se intoarce si apare iluzia ca a fost un fel de test/lectie pentru fete ca sa vada „ei” daca „ele” s-au maturizat.

Observati ca am folosit termenii „fete” si „baieti” …da, este un lucru intentionat ….de ce? Pentru ca a fost o carte frustranta care se adreseaza mai degraba pustilor (cu exceptia scenelor cu bulina cum le-as numi).

Sincer, aceasta carte m-a dezamagit. Dar asa cum am spus mereu…..daca eu am simtit asa, nu inseamna ca si altii simt la fel.

Parerea ta conteaza

