Too Far ( vol.1 Fallen too far, vol.2 Never too far, vol.3 Forever too far, vol.4 Rush too far) – Abbi Glines


Asa cum stiti incerc sa va prezint mereu autoare ale caror carti inca nu sunt traduse la noi in tara.

Nu stiu in ce masura editurile tin cont de parerea cititorilor sau de recenziile bloggerilor ori daca se fac studii de piata inainte de a cumpara drepturile de autor …..dar eu imi fac „datoria” (impropriu spus pentru ca imi place sa citesc si sa descopar mereu lucruri noi) si va prezint ceea ce mi se pare mai interesant ori nu….

De gustibus….

Azi va prezint o serie formata din 4 carti. Nu pot fi citite separat intru-cat reprezinta o poveste…..povestea dintre Blaire si Rush.

As zice ca asa e viata…as zice ca, daca m-as uita la telenovele, probabil aceasta serie s-ar incadra perfect….sunt atatea schimbari de situatie, atatea inversari de roluri, atatea trairi emotionale intense incat te intrebi ce se mai intampla dupa ce treci la urmatorul capitol, la urmatoarea carte….

E adevarat ca autoarea urmeaza o anumita linie…Nu ma intelegeti gresit! Nu e o serie rea deloc! Situatiile si evenimentele sunt create gradat, ca piesele unui puzzle imens…

Daca initial o descoperim pe Blaire cea care stie sa ameninte cu pistolul atunci cand se simte vulnerabila….iar pe Rush il consideram drept un pusti de bani gata….ei bine, descoperim treptat ce inseamna sa te maturizezi prea brusc….cum trecutul are un impac major asupra prezentului si mai ales asupra viitorului….

E o serie interesanta….descoperim ce a insemnat pentru Blaire sa aiba o sora geamana…ce a insemnat sa se maturizeze brusc si sa aibe grija de mama bolnava, mai ales dupa ce au fost parasite de tatal sau….Il descoperim pe Rush care a trebuit sa invete de mic sa aiba grija de sora lui….descoperim plasa imensa de minciuni tesuta de mama lui Rush in jurul lui si a surorii sale…care a dus la distrugerea unei familii…O descoperim pe sora lui Rush ce seamana izbitor de mult cu mama ei, in ciuda impresiei lui Rush ca e fragila si are nevoie de protectia lui…

Si totul este construit in jurul minciunilor…totul s-a naruit din cauza minciunilor….atatea vieti au luat alt curs din cauza minciunilor si egoismului unei persoane, din cauza prostiei si lipsei de coloane vertebrale a altei persoane…..

Este o serie foarte interesanta pe care v-o recomand cu drag.

2 gânduri despre „Too Far ( vol.1 Fallen too far, vol.2 Never too far, vol.3 Forever too far, vol.4 Rush too far) – Abbi Glines

  1. Am citit seria asta acum ceva timp si mi-a placut modul in care autoarea a descris totul, locurile, personajele, situatiile. Recunosc ca a fost prima data cand am citit o serie de genul asta. Adica o poveste despre un singur cuplu.Cum debuteaza si evolueaza relatia lor desfasurata pe o perioada mai mare de timp si pe 4 volume.
    Mi-a placut.
    se pare ca am reusit sa comentez la tine.
    Pup

    Apreciază

    1. da,ai reusit sa lasi comentariu 🙂 )))
      de obicei, evit sa citesc serii in care este vorba despre acelasi cuplu pentru ca mi se par lungi si necesita multa rabdare si timp din partea mea
      dar, de la o vreme, am inceput sa caut serii de acest gen pentru ca am ocazia sa citesc ceva care nu trateaza un subiect rapid si pe scurt, ci detaliaza totul asa cum se intampla in viata de zi cu zi
      pupici

      Apreciază

Parerea ta conteaza

