Idei, planuri, cautari….


Se pare ca, pana la urma, anul acesta vom reusi sa alocam o parte din buget refacerii gradinii sau mai bine zis….modernizarii acesteia.

Cand am cumparat casa, am avut de furca cu ingrijirea gradinii. De ani de zile nu mai fusese intretinuta si era plina de ….de toate…..inalte cat mine…..trandafirii erau sugrumati practic de ierburi, cele 3 tuia la fel, smochinul si merisorii erau napaditi de tot ce se afla in talmes-balmesul din asa numita gradina.

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa taiem iarba si sa tundem trandafirii. Sincer, prima parte a fost facuta de urgenta pentru ca eu sunt ingrozita de serpi si imi era frica sa nu avem cumva….musafiri nepoftiti!

In august se implinesc 2 ani de cand ne-am mutat si am ajuns, in sfarsit, la partea in care sa ne ocupam de gradina. Ne-am dat seama ca vrem sa modificam un pic aspecul gradinii intru-cat nu corespunde cu ceea ce ne dorim noi.

Nu stiu inca daca vom muta 2 tuia ca sa incadreze portile mari pentru masini (aceasta e versiunea mea), dar stiu ca vom muta tufele de trandafiri pentru ca vreau sa creez o zona de verdeata unde copiii sa stea in picioarele goale si sa poata alerga cat vor fara sa imi fac griji ca ar putea sa cada cu fata in tepi.

Intretinere-gazon-Cluj imagine preluata flower-power-cluj.ro

Anul trecut, Andrei a cazut intr-una dintre tufele de trandafiri care se afla pe marginea aleii si a fost destul de dureros. Bine ca nu s-a zgariat pe fata, dar corpul era…..

Pe coltul gradinii, sotul isi doreste sa amenajeze o cascada si acolo s-a gandit sa mute 2 tuia care sa stea deoparte si de alta a zonei cu apa. La fel, probabil ca va muta si trandafirii. Trebuie sa cumparam piatra de rau pentru a amenaja lateralele unde imi doresc sa pun flori specifice zonei montane (sa vedem ce voi stabili in acest sens pentru ca momentan sunt in pana de idei).

Dupa cum il cunosc, banuiesc ca vad ori sa puna si niste lumini discrete in apropierea cascadei in miniatura, dar inca nu mi-a spus acest lucru asa ca astept „revelatia”.

Ceea ce mai avem de facut este sa daramam magazia veche si sa facem una moderna, iar in continuarea acesteia va fi probabil amplasat un foisor cu un gratar din piatra alaturi.

Nu stiu inca daca ramane suficient spatiu ca sa amplasam un complex de joaca din lemn, dar un balansoar le-am promis celor mici asa ca acela sigur isi va gasi loc pe undeva 😀

Inca nu stiu daca mai lasam caisul de langa casa pentru ca e batran, pe de o parte, dar si pentru ca intentionam sa acoperim terasa casei, iar crengile acestuia ar zgaria tabla (si asa sunt probleme din cauza vrabiilor care stau pe crengile lui si e plina terasa de gainat din cauza asta). Daca il taiem, cred ca le voi face pe plac copiilor si vor avea o zona de nisip unde sa construiasca tot ce vor.

Hm…abia astept sa vina vara si sa trecem la treaba 😉

 

 

2 gânduri despre „Idei, planuri, cautari….

  1. Buna draga mea.
    Se pare ca aveti planuri mari pentru la vara. Sper ca si muschii sa fie de acord cu voi si sa va ajute.
    Ideea cu foisorul e superba…nu ai idee cat de relaxant e sa stai intr-unul, din pura placere, cu mintea aiurea. Ma astept la super recenzii din partea ta dupa ce il terminati (si acum sunt super – uau – iti dai seama cum vei scrie din foisorul personal?)
    Succes cu ce v-ati propus, caci va trebuie multa rabdare si imaginatie.
    Pup Anto.

    Apreciază

    1. Buna,Anca
      Da….planuri sunt, banii sa vina 🙂 )))
      Foisorul reprezinta un vis mai vechi de-al nostru si speram sa il realizam in vara aceasta. Momentan avem terasa unde ne petrecem week-end-urile si pe care urmeaza sa o acoperim, dar tot mai bine va fi cu un foisor aproape de locul de joaca al copiilor.
      Multumim mult pentru incurajari. Si eu abia astept sa stau la umbra sa citesc, sa scriu, sa ma relaxez 😀

      Apreciază

Parerea ta conteaza

