Atentie la hoti si nu numai


Saptamana trecuta am avut parte de o alta „intamplare” cu masina.

Nu stiu cum procedati voi, dar eu am o fixatie: cand vad pe cadran ca mai sunt 2 lunii de benzina in rezervor, ma duc sa fac plinul.

Pentru ca zilele respective a mers sotul cu masina mea, nu am fost atenta nici la numarul de km parcursi de el de cand facusem plinul.

Miercuri am fost cu sotul meu pana la Giurgiu si apoi am plecat la scoala sa ii iau pe copii. Cand am intrat in Bucuresti, am vrut sa fac plinul. Tocmai cand ma pregateam sa intru in benzinarie, ma suna sotul si imi spune: ma gandeam eu ca asta vrei sa faci! lasa masina cum e! du-te sa ii iei pe copii si bagi benzina cand va intoarceti! ai 2 linii asa ca nu trebuie sa iti faci griji!

De obicei, fac asa cum imi spune mie intuitia.

De data asta….nu!

Am plecat mai departe!

Pe Rahova, in dreptul liceului Dimitrie Bolintineanu, mi s-a oprit masina. Se lucreaza in zona (pentru cei care stiu asta) asa ca am avut noroc  sa se opreasca fix in singurul loc disponibil dintre zonele inchise.

Doi muncitori m-au ajutat sa o urc pe trotuarul de langa liceu, langa alte doua masini.

Dupa 24 de ore a venit masina de la service sa o ia de acolo.

Bun!!!!

Da, se stricase ceva la masina si se terminase benzina!

Dar….cei din zona sunt……..Mi-au furat stergatorul de pe spate si mi-au fortat manerul de la usa soferului dandu-l peste cap.

Din fericire, nu au spart geamurile sau mai stiu eu ce altceva!

Cand au fortat manerul, au rupt nu stiu ce cablu in interiorul usii. Chestia asta m-a costat 320 ron!

Concluzii:

1. ia-te dupa intuitie, indiferent ce iti spune altcineva

2. nu lasa masina in zone de acest gen sau, daca nu ai incotro, incearca sa o iei de acolo cat mai repede

3. mai bine sa ai mereu rezervorul plin decat sa te bazezi pe niste ceasuri de la masina 😛

7 gânduri despre „Atentie la hoti si nu numai

        1. Diana, ma omoara orasul tau,mai bine spus drumurile
          imediat dupa Paste am fost la munte si, la intoarcere, am trecut pe langa Mioveni…mare greseala! era asa rupt drumul ca am crezut ca acolo lasam masina
          in cazul asta, da…mai bine sa nu ai masina ca sa nu iti plangi de mila intrebandu-te cat te costa reparatiile

          Apreciază

Parerea ta conteaza

