The Deal (vol. 1, serie Off Campus) – Elle Kennedy


Astazi va prezint o noua autoare pe care am descoperit-o pe goodreads.

Momentan, sunt publicate 2 volume din serie, urmeaza sa apara si al treilea. Cartile se pot citi separat, dar ideal ar fi sa le cititi in serie pentru ca in volumul al doilea apar multe referiri la primul cuplu asa ca….

„The deal” este primul volum din seria Off Campus.

Hannah crede ca este indragostita de un nou coleg abia transferat la colegiul lor. Acesta este capitanul echipei de fotbal si pare genul de baiat….misterios….care alege prietena dupa alte criterii decat ceilalti jucatori amorezati de ideea de a puncta cat mai multe…fete!

Desi ea nu suporta jucatorii si ii considera pe toti drept imbecili, incapabili sa fie seriosi…..ajunge sa il cunoasca pe Garrett, capitanul echipei de hockei, cand……acesta ii propunere o intelegere: ea il mediteaza ca sa ia examenul la filosofie, el o ajuta sa il faca gelos pe Justin!

Incet-incet, Hannah descopera ca jucatorii nu sunt toti prosti, dimpotriva…ajunge sa ii cunoasca si devin prieteni….la un moment dat aveau o discutie despre copiii din ziua de azi si accesul la tehnologie….taman in mijlocul unei petreceri la un bar 😛

Cu greu, ea si Garrett ajung prieteni buni, iar Hannah incepe sa aiba incredere in el…..spunandu-i adevarul despre trecutul ei si motivul pentru care, daca participa la vreo petrecere, refuza sa bea ceva…..fusese drogata si violata cand avea 15 ani.

Treptat, Garrett capata incredere in prietenia cu Hannah si ii spune adevarul despre relatia cu tatal sau, celebru jucator de hockei, despre mama si bunicii sai…..

Este o carte frumoasa care descrie cum evolueaza o relatie de la prietenie la iubire….care ne arata ca trebuie sa ne opunem celor care fac rau…violatorilor, persoanelor agresive….care ne invata sa fim alaturi de victime….care ne prezinta si reversul medaliei …ce se intampla cand victimele nu spun nimic, cand agresorii au sustinatori…..

Recunosc ca nu sunt neaparat de acord cu ideea sugerata in carte ca e mai bine sa il evite pe tatal sau, respectiv pe violator si astfel sa demonstreze ca isi pot trai vietile linistiti. NU sugerez ca razbunarea e mai buna, ci doar ca as fi vrut sa vad ca astfel de „oameni” sunt pedepsiti, iar cei care ii sustin, la fel.

Inteleg ideea ca mai bine iti vezi de ale tale, dar nu sunt de acord ca agresorii vor intelege mesajul ca voi sunteti mai puternici daca nu ii bagati in seama….
Da, uneori e mai bine sa iti vezi de viata ta si asta o spun din experienta (nu are legatura cu cele doua situatii din carte, ci cu altceva!), dar….acele resentimente iti raman in suflet daca nu reusesti sa te descarci de ele si, sincer, ajungi sa ai parte de multe nopti nedormite, de cosmaruri in care efectiv te „certi” cu acele persoane….si asta pe termen lung 😦

4 gânduri despre „The Deal (vol. 1, serie Off Campus) – Elle Kennedy

  1. Stiu ca a aparut cartea 2 , despre Logan…Sunt chiar curioasa ce poveste are si el…
    Stii apropo de cartea mea…nici nu-ti trece prin cap ce idei am eu in legatura cu asta…

    PS Am vorbit sambata la T Festival cu un tip care mi-a prezentat cica varfuri din comunitatea de bikeri de la noi…incomparabil cu ce e afara deci cercetarile mele pe plan local sunt zero. Nu ca mi-ar fi folosit la ceva din moment ce actiunea nu se petrece aici, dra eram si eu cirioasa daca e dezvoltat si la noi curentul…rapun da, dar ca toate lucrurile de la noi e tipic romanesc.
    Pup.

    Apreciază

    1. din a doua nu am citit decat putin din lipsa de timp
      se pare ca duce inca lupta cu iubirea imposibila pentru Hannah; apare inca o fata (evident 😀 ) care este indragostita de altcineva ….pana aici am apucat sa citesc 😦

      da, la noi in tara multe lucruri sunt….tipic romanesti si din pacate asta nu are conotatii pozitive 😦

      Apreciază

  2. O carte foarte frumoasa, recunosc ca am citit-o inaintea ta. Mi-a placut mult cum a avoluat relatia lor, inceputul amuzat pana cand au descoperit cat de mult se plac.
    Mi-a placut mult cum o alinta Welsy, desi Hannah este un nume f frumos si pozitia diferita, modul in care era vazuta de toti prietenii lui, doar ca era meditatoarea, nu?
    In final ajungi la concluzia fiecare lupta pentru el, cum a fost cazul prietenei tatalui lui Garrett. Trebuia sa-si dea seama mai intai ce e bine pentru ea, sau cat rau poate sa suporte, stii…

    Am vazut ca a aparut cartea 2 despre Logan. In aprilie. Nu stiam ca va fi si a treia…Dar imi place stilul autoarei si modul in care expune totul, deci nu pot decat sa ma bucur ca va continua seria.
    Te pup Anto, o zi buna.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Sa stii ca de prietena tatalui lui Garrett mi-a parut rau. Era clar ca ea considera ca nu are nicio sansa de scapare, dar a fost suficient ca cineva sa ii insufle un pic de curaj pentru a fugi mancand pamantul. Da, fiecare lupta pentru el.
      Da,a aparut si a doua. O am, dar nu am avut timp sa citesc decat primele pagini. Este interesanta si aceea.
      Te pup si eu Anca.
      O zi frumoasa
      p.s.: astept urmatorul capitol din cartea ta (deja incep sa banuiesc ce urmeaza sa se intample, dar incerc sa fiu cuminte si sa nu imi fac prea multe ganduri 😀 )

      Apreciază

Parerea ta conteaza

