Sa vedem ce parere aveti!


Zilele trecute am primit pentru testare 3 produse de la dr.Bio.

Bine-bine! Stiam ce voi primi pentru ca discutasem cu Oana inainte, dar nu pot zice ca intelegeam pe deplin la ce folosesc 😀

Stiu-stiu! Ciudata afirmatie, insa este adevarata!

Pentru ca nu cunosteam produsele lor, am decis sa merg pe mana Oanei si sa primesc cele 3 produse sugerate de ea.

Si nu regret deloc!

Dupa ce am zis „da, trimite ce mi-ai propus”, am inceput sa caut pe net informatii despre substantele din aceste produse si YUPPIE! am zis ca a fost „alegerea” potrivita!

De ce?

Sa le luam pe rand si va explic imediat!

1) Primul produs care mi-a atras atentia cand am desfacut coletul a fost cutia imensa de pudra de Orz verde si samburi de caise!

Orz Verde cu Samburi de Caise (Pulbere) - lupta impotriva cancerului si imbatranirii celulare

Pe site, produsul este prezentat ca fiind potrivit pentru prevenirea imbatranirii celulare si in lupta impotriva cancerului, eu am descoperit pe net si ce calitati importante are orzul verde (sincer, habar nu aveam, dar pot spune doar: bine ca s-a inventat internetul!!!)

Orzul verde reduce colesterolul, ajuta la inhibarea celulelor canceroase multumita numerosilor antioxidanti pe care ii contine, trateaza gastrita, pancreatita si ulcerul. Pentru barbati are un rol important in tratarea impotentei si sterilitatii.

A doua componenta a acestei cutii este pudra de samburi de caise.Surpriza mea a fost sa constat ca si acestia sunt utili tot in combaterea dezvoltarii celulelor canceroase printr-o componenta importanta: vitamina B17. La ce mai sunt buni? Sa vedem: ajuta la imbunatatirea memoriei, in problemele biliare, pentru prevenirea imbatranarii organismului, regleaza tensiunea arteriala.

Acest produs mi se pare potrivit si pentru noi, dar mai ales pentru soacra mea care are diverse probleme de sanatate specifice varstei.

2) Al doilea produs primit este UriTract Fast.

Uritract Fast (60 cps.) -  Regenerarea, vindecarea si protejarea tractului urinar

Astfel de produse cred ca folosim toti, macar o data pe an, din cauza ca este inevitabil sa nu apara o problema a tractului urinar. Daca este sa ne gandim ce componente are acest produs, as zice ca bunica mea ar fi tare incantata: radacina de sparanghel, frunze de strugurii ursului. De asemenea, acest produs contine si crom.

Despre sparanghel stim toti ca este tare gustos si exista multe retete unde poate fi folosit. Dar putini stiu cat de benefic este pentru sanatatea noastra. Sparanghelul ajuta la detoxifiere, ajuta la sustinerea celulelor pentru a preveni imbatranirea lor si in lupta impotriva cancerului, are proprietati afrodisiace, previne osteoporoza, reduce riscul de boli de inima.

Sincer, despre strugurii ursului nu auzisem pana acum asa ca am cautat pe net cu mare curiozitate si am ramas surprinsa sa descopar cateva lucruri extrem de interesante. De ex, stiati ca este folosit inca de acum cateva secole pentru problemele cu rinichii? Eu nu stiam! Dar stiu acum 😉

In plus, aceasta planta este folosita in tratarea diareei, a enterocolitelor, a diabetului zaharat, dar si pentru tratarea herpesului (asta pentru ca tot mi-a aparut mie un herpes de doua zile de ma innebuneste!),  candidoza, furunculoza etc.

Din cate am inteles, UriTract Fast este recomandat si bolnavilor de diabet pentru ca fluidizeaza secretiile. De asemenea, este recomandat in cazul cistitelor (imi aduc aminte ce dureri infernale am simtit cand eram studenta si am avut astfel de probleme), prostatitelor (barbatii stiu probabil ce inseamna urinare dureroasa).

3) Al treilea produs primit este Coconut Oil, cel care a fost tinta copiilor care erau curiosi la ce e buna nuca de cocos in afara de a o…manca 😀

Ulei de cocos - antimicrobian, antioxidant, antifungic si antibacterian

Este foarte adevarat ca eu folosesc multa nuca de cocos la prajituri, dar nu stiam ce beneficii interesante poate avea per ansamblu.

Pe scurt, uleiul de nuca de cocos este util pentru ca are proprietati antimicrobiene, antioxidante, antifungice si antibacteriene.

Detaliat? Sa vedem…..mentinerea nivelului de colesterol, ajuta la pierderea in greutate (yap! asta e pentru mine, e clar!), cresterea imunitatii, ajuta la tratarea problemelor la rinichi, boli cardiace, diabet zaharat, ingrijriea dintilor, cancerului, osteoporoza, herpes, candidoza etc

Foarte util, nu?

Uite cum folosim noi anumite produse si nu stim cat de utile si benefice sunt pentru sanatatea noastra 😉

Sincer, ma bucur ca am mers pe mana Oanei si ca am primit acest produse intru-cat am ocazia sa descopar singura cat de bune sunt si sa incerc sa imi mentin sanatatea la un nivel optim.

 

 

Aici aveti linkul catre pagina de retaileri de unde alegeti orasul si magazinul daca doriti produsele acestea ori altele din oferta lor foarte variata.

Parerea ta conteaza

