The Mistake (vol.2, serie Off Campus) – Elle Kennedy


Cartea a doua din serie prezinta o situatie interesanta: un baiat indragostit de iubita prietenului sau.

Despre John Logan am aflat inca din primul volum si ni s-a dat clar de inteles ca s-a indragostit de Hannah, personajul feminin principal, iubita capitanului echipei de hochey, Garrett.

Intre timp, in ecuatie apare Grace care se indragosteste de Logan, dar refuza sa fie alaturi de el cand afla ca este doar o optiune in viata lui ca sa o uite pe Hannah.

Ceea ce mi-a placut mult a fost modul in care Hannah lamureste lucrurile si parca asa realizeaza si Logan ce vroia cu adevarat! Uneori e nevoie de o privire din afara ca sa intelegi ce e in interior 😀

Grace se intoarce la colegiu mai inteleapta, hotarata sa il ignore pe Logan tocmai cand el si-a dat seama de greseala.

Interesanta lista de lucruri pe care Logan trebuie sa le indeplineasca pentru a isi castiga dreptul de a se intalni cu Grace 😀

Foarte utila este descrierea urmarilor alcoolismului in viata unei familii. Partea aceasta ocupa mult din carte si este ceva ce te face sa intelegi mai bine si de ce familiile sustin si incearca sa ii ajute, sa ii apere pe alcoolici, dar si de ce e important ca cei bolnavi de aceasta boala (nu o putem considera altfel din cauza acelei dependente create) sa constientizeze gravitatea si urmarile faptelor lor. Cartea scoate in evidenta faptul ca numai propriile decizii pot fi duse la indeplinire. Degeaba o familie face tot posibilul sa il aduca pe alcoolic pe un anumit drum, daca acesta nu depune toate eforturile ca sa isi revina si sa lupte cu dorinta de a bea un pahar, 10 ori 6…..

Excelent modul in care se pune accent pe aceste probleme!

Va recomand cartea. Este frumoasa, relaxanta si amuzanta!

 

 

4 gânduri despre „The Mistake (vol.2, serie Off Campus) – Elle Kennedy

    1. Si la mine a durat pana am terminat cartea – asa se intampla cand nu te atrage prea mult stilul 😛
      Mi-a fost recomandata seria Ruin de Rachel van Dyken, dar am citit recenzii negative pe site-urile americane si nu stiu ce sa zic; altii recomanda seria Elite….
      Eu pot sa recomand doar ce am citit si ce mi-a placut. Momentan mizez pe seria The Bet si voi incepe sa citesc in curand The Consequence asa ca imi voi putea formula o parere si despre aceasta serie.
      Astept parerea ta dupa ce vei citi cartile.

      Apreciază

  1. Buna Anto. Nu stiu cum am reusit dar am citit cartea si eu chiar in we. Mi s-a parut deosebita.
    Si mi-a placut ca autoarea a descris exact starile prin care trece cineva care este indragostit de iubita prietenului. Stii tu evita sa stea in camera cand erau ei sau nu participa la party-uri la care mergeu ei sau isi facea de cap pe acolo.
    Mi-a placut modul in care s-au cunoscut Logan si Grace…atat de simplu, atat de banal, dar totodata atat de realist.
    Stii chiar de la inceput, am avut senzatia ca ce arata Logan celorlalti era o fatada. Ceva care il facea sa se apere de temerile interioare. De problemele pe care le avea acasa.
    Mi-a placut cum a evoluat relatia lor, mi-a placut ca si-a dat seama ca a gresit si ca a facut tot ce a putut sa fie cu Grace.
    Mi-a placut cum ai spus si tu , cum a descris autoarea starile si situatiile legate de tatal lui, foarte realist iar.
    Un moment emotionant, cel putin asa l-am vazut eu, a fost cel in care a reletionat cu tatal lui Grace, dupa ce venise de acasa…stii despre ce moment vorbesc nu? Nu zic mai multe caci ma gandesc ca mai citeste cineva cartea si nu vreau sa stric momentul…
    Iar faza cu emisiunea a fost super…

    PS : Ma chinui, la modul cel mai serios, sa citesc cartea de Gari Cody cu Travis si Gemma …Good Girls Don’t Date Rock Star …am eu ceva oare? Ca mi se pare aiurea totul… Cum au fost in trecut, cum s-au reintalnit cum a evoluat relatia…mi se pare ceva artificial, ceva fortat…Poate doar eu vada asa…

    Sa ai o zi super azi, ca tot e luni.
    Pup

    Apreciază

    1. Oh,Anca….momentul acela cand relationeaza cu tatal lui Grace…..mi-au dat mie lacrimile si mi s-a facut pielea de gaina.

      Da,acea carte e mai mult…de umplutura 😦

      Iti recomand seria The Bet de Rachel van Dyken care este tare amuzanta (are 3 carti – The bet, The Wager, the Dare) ; am inteles ca si noua serie „The consequence of….” este pe aceeasi linie cu seria The Bet, dar inca nu am inceput sa le citesc

      O zi superba si tie, o saptamana minunata 🙂

      Apreciază

Parerea ta conteaza

