Totul incepe de la….invitatii!!!


Va povesteam in urma cu cateva saptamani despre un cuplu cunoscut de sotul meu la nunta caruia urma sa mergem. A fost pentru prima data cand am avut surpriza sa ni se ceara parerea despre verighete, rochia miresei …..bine, surpriza cea mare a fost cand viitoarea mireasa ne-a cerut sa completam un fel de „chestionar” in care sa bifam optiunile si motivatia alegerii lor.

In fine, mare e gradina Domnului cum se spune si pot zice ca, desi initial am zis ca e nebuna de legat (inca mai cred asta, dar acum am si motive: am intalnit-o!), m-am distrat destul de tare la parte cu alegerea invitatiilor.

S-a dovedit ca mireasa nu numai ca avea mari emotii si incerca sa faca pe plac TUTUROR, ci avea si toata intentia sa ramana ceva memorabil pentru toti tinerii si toate cuplurile pe care le-a enervat intrebat despre  ORICE!!!

Cred ca partea cea mai distractiva a fost cand ne-a cerut sa o ajutam sa aleaga….invitatiile! Sincer, asta a fost o parte bizara pentru ca ma asteptasem ca invitatiile sa fi fost primele alese, trimise si…..in fine, intelegeti voi ideea!

De ce zic ca m-am distrat????

Habar nu aveam ca exista si modele de invitatii amuzante …

La vremea noastra (nu imi vine sa cred ca tocmai am implinit 11 ani de cand ne-am casatorit!!!), ni s-a parut interesant ravasul ales de noi pe care era scris textul sub forma de invitatie facuta de cavaler si domnita….

Acum…..poti sa ai orice model de invitatie doresti. Tine doar de gust si de buget!

Sa revin……Viitoarea mireasa ne-a dat linkul de la site-ul de unde dorea sa comande si denumirile colectiilor de invitatii pentru nunta. Cea mai amuzanta dintre colectii si care a primit si cele mai multe voturi de la cuplurile „participante” la alegerea invitatiilor 😀 a fost colectia Alice

Daca as fi fost eu….nu stiu ce as fi ales, sincer!

Interesante mi s-au parut invitatiile sub forma de puzzle cum e asta

Invitatie puzzle

imagine preluata Invitatii de nunta – Deluxe Cards

Pe de alta parte, daca stai sa te gandesti bine…batranii din familie poate nu ar agrea ideea unei astfel de invitatii…. Exista si invitatii amuzante sub forma de „Reteta dragostei” ori „Cutie de tort” care mai mult ca sigur ar impaca si capra si varza cum se spune, adica si tinerii si batranii.

Personal mi s-a parut amuzant modelul „iLOVE” care era de marimea si forma unui iphone. Alt model inedit era „Wanted” sub forma unei cereri de cautare a fugarilor si oferirea unei recompense.

Oau!!!

Evident, exista si modele elegante, modele pentru orice gust asa ca nu imi dati in cap cu bata 😛

Doar ma minunam de modul in care s-a adaptat „piata” asta la dezvoltarea societatii in care traim.

Oare pe vremuri cum erau invitatiile? Ce anume scria pe ravasele sigilate? Tare mi-ar place sa vad un astfel de exemplar!

Oricum, recunosc ca alegerea invitatiilor pentru altcineva a fost chiar amuzanta…neasteptata si nebuneasca, dar amuzanta 😉

Parerea ta conteaza

