De casa, pentru casa … (2)


Azi sunt in „forma” asa ca suportati-ma un timp. Am ceva ore la dispozitie si mult chef de scris asa ca probabil ca aveti ce citi….Se apropie finalul de saptamana si parca e prea mult pana vine ziua de sambata o data!!!

Zilele astea incepem sa lucram la gard….in sfarsit! De 2 ani de zile tot zicem ca incepem , ca il schimbam…..in sfarsit saptamana viitoare trecem la treaba!

Nu mai am eu rabdare, recunosc acest lucru. Sper sa reamenajam si gradina cu ocazia asta. De fapt, de gradina m-as ocupa eu, dar sotului i-a intrat in cap ideea ca vrea ceva sofisticat 😛 si ca ar fi ideal sa mai stam un an pana cand vom angaja o firma de amenajari peisagistice.

Eu una stiu ce vreau si asta inseamna sa scoatem aproape tot ce e acum in gradina si sa mutam cele 3 tuia uriase , la fel si tufele de trandafiri. Vreau sa reamenajez totul astfel incat sa fie cat mai mult spatiu verde, liber, sa fie un loc unde copiii sa alerge in picioarele goale. De cate ori merg la Andreea, prietena lor, se descalta tot grupul de copii si alearga fericiti pe gazon de zici ca nu au mai vazut asa ceva!

Doamne!!! Cand eram copii, ni se apre absolut normal sa vedem iarba peste tot, acum e ceva de „mirat” cand vezi o oaza de verdeata undeva….Totul este betonat, pardon: „pavelat”!

Nu pot scoate singura tuia si smochinii (apropo, cei doi smochini din curte nu dau roade si sunt uscati asa ca e clar ca vor fi scosi definitiv din curte 😦 ) ca altfel o faceam deja. Din pacate, aici e nevoie de forta bruta.

Partea buna este ca, daca ne apucam si de gradina (singuri, fara vreo firma implicata), atunci isi indeplineste si sotul meu visul de a pune inca o pompa in curte. Am tras cu ochiul si am vazut pe opera ultimele linkuri accesate de el (credea ca nu le vad 😀 ) si am prins ideea ca deja cauta  o oferta mare de pompe submersibile ! Deci….e posibil ca gradina sa fie amenajata in vara asta!!! Yuppieee!!! Stiu ca vroia sa puna inca o pompa, dar in gradina de data asta. Nu neaparat pentru a cheltui aiurea, ci mai degraba ca….rezerva! Ceea ce folosim acum in casa cam are probleme si am zis ca e mai bine ca, o data cu schimbarea hidroforului, sa ne asiguram ca avem o alternativa la sursa de apa.

Avem in curte o cismea pe care o folosim ca sa udam gradina, dar e conectata la hidroforul antic din casa.

Astept sa inceapa lucrul la gard (of, cu ocazia asta trebuie sa ii mobilizez pe copii si sa strangem jucariile din curte, dar asta e! o perioada trebuie sa stea adunate sub cais ca sa fie loc pentru toate materialele de constructie) si sa vad cand imi spune ca si gradina o modificam anul asta 😀

Stiu! Stiu! Sunt ca un copil!!!!

ABIA ASTEPT!!!!!

Parerea ta conteaza

