Untamed (vol.5, serie The Morreti Novels) – M.J.Carnal


Oau! Nu imi vine sa cred ca sunt doar 5 volume. Parca tot astept sa aflu ca mai exista inca un volum dedicat lui Damien si Miei ori poate exista si nu l-am descoperit eu….inca!

In acest volum putem vedea cum evolueaza iubirea lui Steve pentru Lily.

Pe Steve il cunoastem deja de-a lungul celorlalte carti. A fost logodit cu Amber timp de 7 ani, si-a cladit viata in jurul ei fara a realiza ceea ce toti incercau sa ii spuna, fara sa creada ca e adevarat pana cand nu a vazut cu proprii ochi cum ea il insela cu partenerul sau de la emisiunea matinala de la postul de radio. Asa a inteles o data pentru totdeauna ca ea nu il iubea, ci il folosea, isi batea joc de el.

Lily este prietena lui Sophie. S-a mutat in oras cu ajutorul lui Kevin. Locuieste cu Steve care i-a devenit cel mai bun prieten. O cunoastem de la ultimul volum si am indragit-o rapid. Este relaxata cu oricine, isi cunoaste limitele si stie exact ce vrea de la viata….doar ca nu poate avea ceea ce vrea: pe Steve.

De ce?

Pentru ca lui Steve ii este teama sa mai creada in iubire. Cand apare varul lui Steve, liderul unei trupe rock ce tocmai se lanseaza, Damian, cel care a disparut de 14 ani….ei bine, lucrurile se schimba…..Steve realizeaza ca nu poate sa renunte la zidurile din jurul inimii sale pentru a o lasa pe Lily in interior si o impinge in bratele lui Damian.

Se schimba ceva?

Da! Steve sufera in accident si masina lui se afla pe marginea prapastiei cand realizeaza ca o iubeste pe Lily. Asa ca le cere prietenilor lui sa ii spuna acest lucru inainte ca masina lui sa cada in rapa.

Mi-a placut enorm acest volum. M-am bucurat sa aflu ca Damian s-a indragostit de Mia, pana la urma. Mi-ar place sa apara si un volum despre ei. Daca a aparut deja, eu nu stiu inca. Daca voi stiti, lasati-mi si mie linkul de unde pot cumpara cartea.

Va recomand toata seria.

Este minunata!!!

Parerea ta conteaza

