He’s the Man (vol.3, serie The Alexanders) – M.Malone


Interesant la aceasta serie este ca sunt prezentate doua cupluri de gemeni: Ridley si Raina ale caror povesti le-am descoperit in primele doua volume, respectiv Matt si Mara. Povestea lui Matt o descoperim in acest volum, iar a Marei in volumul 5.

Ceea ce nu e asa interesant este tocmai faptul ca nu se detaliaza un pic legatura unica dintre gemeni, rivalitatile inerente dintre ei ori afinitatile lor. Mi-ar fi placut sa fi existat mai mult de cateva fraze legat de acest subiect.

Revenind la acest volum….am observat ca multe autoare dedica cel putin o carte soldatilor americani ce isi servesc tara in diverse razboaie din lume. Nu voi intra intr-o polemica referitor la acest subiect care mi se pare si asa destul de controversat asa ca ma voi rezuma strict la prezentarea cartii.

Matt a fost ranit in timpul unei lupte din alta tara. A fost operat, dar rana din umar nu s-a vindecat, dimpotriva are probleme din ce in ce mai mari. Sora lui, Mara, ia problema in propriile maini si ii face o programare la un medic cunoscut pentru metodele ne-ortodoxe aplicate pacientilor sai. Din intamplare, acest medic este Penny, fosta lor dadaca. Nu se spune nici in acest caz care ar fi diferenta de varsta intre protagonistii cartii ori mi-o fi scapat mie fraza respectiva…recunosc ca la un moment dat ma cam plictisisem si dadeam paginile mai repede (a se intelege ca incepusem sa citesc cam pe diagonala cartea).

Referitor la acele metode….sincer, nu mi se par iesite din comun, dar banuiesc ca aici este vorba despre „intriga” cartii asa ca o lasam balta. Pot spune ca este vorba de kineto-terapie, de mai multe tipuri de masaj pe care le-a urmat inclusiv baietelul meu cand a facut chistul Baker asa ca nu e nimic iesit din comun.

Sa vedem….cartea mi se pare absolut banala. Seria are un fel de urcusuri/coborasuri: primul volum este palpitant cumva, al doilea plictisitor, al treilea obositor….noroc la al 4-lea volum este nemaipomenit. Abia astept sa va povestesc despre el pentru ca mi se pare, de departe, cel mai bun din serie.

Da, iar am deviat de la subiectul cartii….dar nu ma pot abtine….Matt si Penny incep sa aiba o relatie de prietenie care se transforma incet-incet intr-o relatie amoroasa. Penny nu vrea sa se implice intr-o relatie serioasa cu el pentru ca nu isi doreste viata de sotie de soldat. Tatal ei a fost soldat si au mers din garnizoana in garnizoana toata viata ei asa ca acum isi doreste doar stabilitate.

Brusc, Matt isi da seama ca nu isi mai doreste sa duca la indeplinire visul vietii lui de a se antrena cu trupele de elita. Deodata, realizeaza ca vrea sa renunte la tot ca sa fie langa Penny si se angajeaza la firma de securitate a lui Elliot Alexander (fratele mai mare al lui Jackson si Nicholas).

Cum isi da seama Penny ca il iubeste pe Matt ? Ca in filme 😀 Nu m-am putut abtine sa nu scriu fraza asta 😉 El este impuscat in timp ce o protejeaza pe Kaylee, o tanara cantareata protejata de Jackson, care lucreaza pentru Nicholas si de care este indragostit Elliot (da, ati ghicit, acesta este subiectul ultra palpitant al urmatorului volum!!!!). Ups! Penny realizeaza ca iubirea vietii ei poate sa moara! Ups! Mda, poate sa moara chiar daca nu mai e soldat!!!!

Mda…totul se incheie cu bine! Ba inca se muta toti in acelasi oras ca sa fie aproape de familia adoptiva Alexander!

Dar….ca sa nu inchei intr-un mod neplacut acest articol…..cineva mi-a atras atentia ca si in viata lucrurile pot fi normale ori aparent banale asa ca nu mai incerc sa bagatelizez o carte. Sincer, nu asta am vrut…..dar…..atunci cand citesti o carte, preferi putina actiune, vrei sa citesti chestii care nu se intampla neaparat in viata de zi cu zi tocmai pentru ca vrei altceva!!! 😛

Parerea ta conteaza

