Christmas with the Alexanders & All I Need is You (vol 3.5 & 4, serie The Alexanders) – M.Malone


O chestie pe care nu o inteleg la aceasta autoare este de ce alege sa scrie o povestioara care sa para ca e complementara povestilor, cand, in realitate, e introducerea urmatorului volum.

Eu nu v-am prezentat si „cartea” introductiva a seriei „Teasing Trent” care inseamna 21 de pagini pentru ca mi se pare mai interesant daca o fac inainte de ultimul volum care ne prezinta povestea dintre Mara si Trent.

La fel, mi se pare ca „povestioara” „Christmas with the Alexanders” ar fi putut fi introdusa ca prolog in volumul 4 „All I Need is You”. De ce? Pentru ca acolo apar primele idei, primul sarut dintre Elliot si Kaylee. Nu mi se pare ca se justifica drept o carte complementara seriei.

In fine, decizia ii apartine autoarei si mai mult ca sigur are legatura cu faptul ca uneori apar carti gratuite pe amazon. Unele carti sunt de sine statatoare, altele sunt carti introductive ale unei serii….

Revenind la volumul 4 din serie….pot sa va spun ca este de departe cel mai palpitant de pana acum. Mi-a placut la nebunie modul in care sunt prezentate faptele, cum este urmarita Kay, cum reactioneaza Elli….cum se realizeaza protectia ei, cum se fac investigatiile……

Cea mai buna carte din serie de departe! Mult suspans, dar si romantism. Partea cu hrana micutei Hope nu am inteles-o, dar banuiesc ca americanii au alt plan alimentar decat noi altfel nu inteleg cum poate un copil asa mic sa bea lapte matern, sa manance bucati de carne si cartofi fierti, cereale tari etc.

Foarte interesanta si partea referitoare la FBI si Cercul al 7-lea din care a facut parte Elli in tinerete.

Cumva cam brusca mi s-a parut trecerea de la o stare la alta a mamei lui Kay, la final…dupa ce o critica in continuu si minimalizeaza rolul ei ca mama, deodata isi cere scuze ca nu a fost ea insasi o mama mai buna. Asta e o parte cam aiurea care pare scoasa din cadrul general.

Una peste alta, va recomand aceasta carte. Sincer, nu e neaparata nevoie sa cititi toata seria ca sa intelegeti acest volum asa ca puteti sa sariti direct la volumul 4 😀

Parerea ta conteaza

