Multe schimbari in vara asta!


Nu stiu cum e la voi, insa la mine vara inseamna cheltuieli in plus.

In caz ca va intrebati daca este vorba despre vacanta, raspunsul meu este…nu numai!

Daca in ultimii doi ani nu au reusit sa facem mare lucru pentru noi, pentru casa…..in vara asta ne luam revansa.

Am inceput construirea unui nou gard, am montat aparate de aer conditionat (cand ne-am mutat de la fosta casa nu am luat si aparatele si ne-a parut rau, dar nici nu ne-am permis in acesti 2 ani sa cumparam altele).

Pentru ca a venit momentul (sa nu zic ca, de fapt, momentul asta era asteptat de 2 ani), schimbam si birourile copiilor. Au crescut, sunt la scoala de ceva timp si au nevoie de ceva mai mare.

Pentru noi ?!?

Sotul si-a schimbat deja telefonul mobil, acum este randul meu.

De aproape 2 ani ma chinui cu un telefon care nu imi place. E drept ca l-am schimbat la un moment dat, insa am revenit tot la „amaratul meu”.

In vara asta am zis ca nu mai rezist si trebuie ceva mai performant, fara taste, ceva care sa imi placa.

M-am uitat, m-am invartit, am studiat, am discutat….ce sa zic ?!? De cateva saptamani ma tot invart pe net sa caut ceva care sa imi sara in ochi si sa zic „da. dom’le! aici, in catalog Vetter am gasit ce cautam!”

Pana la urma, am zis….daca tot m-a apucat nebunia si nu mai dorm cu gandul ca ma innoiesc 😀 , hai sa fac totul „ca lumea” si sa imi iau unul cu o carcasa …diferita! Sau macar husa telefonului sa fie …. aparte!

De obicei, prefer lucrurile clasice, dar sunt intr-o perioada cand simt nevoia sa fiu mai vesela si ma gandesc ca taman mobilul sta mereu la indemana si e singurul obiect (in afara de carti) care nu ma paraseste niciodata decat cand dorm 😀

Sa zicem ca nu am innebunit chiar de tot, insa mi-ar place un model de husa care sa fie amuzant (ma gandesc la culoare) si elegant, clasic (ma refer la model)

iPhone 5 |  Leather Flip Series | Pink

sau culoarea mai „cuminte”

iPhone 5 |  Leather Flip Series | Brown

Pe de alta parte, imi place si acest model de husa care mi se pare chiar mai practic decat primul

Samsung Galaxy S5 | Flip Book Series | Red

Ultimul model de husa imi aduce aminte de e-reader-ul pe care vreau sa il cumpar saptamana viitoare. Cred ca ar fi frumos daca as reusi am huse „asortate” pentru telefon si e-reader.

Tot in vara asta am de facut si o imbunatatire la masina mea. Am decis ca nu voi vinde Smartul, desi sotul ma tot batea la cap sa il dam. Ceea ce am vrut, insa nu am reusit pana acum, e taman chestia care e mai importanta la masina si la drumurile lungi si dese pe care le fac zilnic: trebuie sa inlocuiesc bricheta ori mai bine spus trebuie reparata. Nu, nu fumez, insa in priza respectiva intra tare bine cablul de la e-reader ori telefon ori gps asa ca e musai sa fie functionala.

Vreau sa cumpar un incarcator cu 3 capete ca sa pot folosi simultan mai multe aparate, ceva de acest gen ca sa intelegeti la ce ma refer

Fast Car Charger 5.1A | 3 x USB Smart Ports | Fuchsia

Psssttt! Sa nu spuneti nimanui! E un secret: il vreau cu roz ori albastru ca sa ma asigur ca nu il „imprumuta” sotul 😀

Ce alte chestii ar mai fi de facut in vara asta?

Ar fi multe, dar cred ca vor mai ramane si pentru vara urmatoare ……la urma urmei nu trebuie sa ne plictisim de acum, nu? Avem nevoie sa schimbam mobila de bucatarie, sa completam mobila de pe hol, sa comandam rafturi pentru debara (am decis ca dressing-ul va fi transformat in debara)…….

Pfff……viata-i lunga, punga-i scurta!

Parerea ta conteaza

