Prietenul nevazut (Cecelia Ahern)


Unii dintre noi aveau in copilarie un prieten nevazut, imaginar, nu-i asa?

<strong>PRIETENUL NEVAZUT</strong>

Ei bine….ceva de genul asta se intampla si in carte doar ca……prietenul imaginar este vazut si de …un adult! Un adult care este nici macar nu isi da seama ca persoana din fata ei nu este reala, ca nu se intalnesc decat in anumite circumstante….
Elizabeth duce o existenta plina de ….responsabilitati…multe responsabilitati….ea este cea care are „capul pe umeri” din intreaga familie, cea pe care te bazezi ca lucrurile sa mearga intr-un anume fel….

Il intalneste pe…Ivan….spontan, pus pe glume, cu multa voie buna….

Nu isi da seama ca Ivan este prietenul nevazut al nepotelului ei. Nu isi da seama cat de mult se vor schimba vietile lor, ale tuturor in urma intalnirii lor…..

Sa zicem doar ca este o carte despre momentul in care magia isi face loc in realitate!

Frumoasa carte….cred ca unii dintre noi si-ar dori sa aiba parte de putina magie care sa ii invete sa iubeasca, sa se deschida fata de ceilalti, sa se mai…relaxeze…..

4 gânduri despre „Prietenul nevazut (Cecelia Ahern)

  1. Cred ca mi-ar prinde bine aceasta carte in biblioteca… 😉
    Am vazut ca in ultima saptamana ai tot recomandat aceasta autoare. Trebuie sa recunosc ca nu am citit nimic scris de ea, dar tu m-ai pus pe ganduri si m-ai facut tare curioasa! 😀

    Apreciază

    1. E o autoare care imi place enorm. Am citit cartile in urma cu cativa ani, mai am de citit ultimele aparitii.
      Am hotarat sa scriu despre ele grupandu-le practic pe o perioada determinata ca sa fie mai usor de inteles, de ales pentru cei care inca nu au descoperit-o 😉

      Apreciază

Parerea ta conteaza

