Scrisori pentru fiicele mele (Elizabeth Noble)


Cand am cumparat aceasta carte (in curand veti citi mai multe recenzii interesante ale unor carti destul de profunde pentru ca am cumparat multe-multe), nu mi-am dat seama ce impact va avea asupra mea.

Se dovedeste inca o data ca ajung sa citesc ceva ce se potriveste cu o problema din viata mea ori cu o situatie care imi da de gandit si nu prea ii gasesc solutie….

Despre carte se poate spune pe scurt asa: o mama rapusa de cancer lasa mai multe scrisori si un jurnal pentru fiicele si sotul ei. Acele randuri sunt cele care ii vor insoti dupa moartea ei…

Dar….in carte nu e doar atat…e vorba de drumul vietii…despre calatoria care incepe, dar nu se incheie nici dupa moarte….despre schimbarile firesti din vietile fiecaruia…despre probleme, despre rezolvari, despre greutati…..

Cand am inceput sa citesc, aveam impresia ca Barbara a fost o mama perfecta…pe masura ce am inaintat cu lectura paginile dezvaluiau o mama…care isi adora fiicele….o sotie care isi iubea sotul mai tanar….o prietena…care era loiala si mereu sufletul petrecerilor….o femeie care a facut alegeri de-a lungul vietii ei ce au avut urmari pentru cei din jur…din fericire acele alegeri au fost unele bune…

Scrisorile si jurnalul lasate fiicelor si sotului sau releva unele aspecte pe care nu le stia nimeni din familie….ajuta fiecare membru al familiei in momentele de cumpana…..

La aproximativ un an de la moartea ei…..lucrurile s-au schimbat enorm intre membrii familiei…..o nunta, un viitor botez, o iubire statornica, putina maturizare…o posibila noua relatie….

Foarte interesanta aceasta carte….iti da mult de gandit…nu va asteptati la revelatii, ci la ….meditatii…asupra vietii …..Intelegi mai bine ca nimeni nu e perfect, ca nu trebuie sa astepti perfectiunea in viata, ci sa accepti ceea ce e imperfect de perfect (!), ca trebuie sa actionezi daca iti doresti cu adevarat sa fii fericit!

Au fost momente cand aveam impresia ca un personaj ori altul o va lua pe o anumita directie, dar s-a dovedit ca autoarea a reusit sa „indrume” firul epic exact cum se intampla si in realitate….in mod firesc si natural…

Va recomand aceasta carte!

IMG_4774

4 thoughts on “Scrisori pentru fiicele mele (Elizabeth Noble)

Parerea ta conteaza

