Anticarul (Julian Sanchez)


Stiti cum e sa cumperi o carte ghidandu-te dupa descrierea de pe site?

Cam asa am facut eu in urma cu cativa ani cand am cumparat aceasta carte. Aveam impresia ca e o carte interesanta si am comandat-o.

Surpriza a fost cand am inceput sa o citesc si am descoperit ca descrierea de pe site nu spune cu adevarat cat de interesanta, palpitanta si misterioasa este aceasta carte.

tn1_anticarul

 

Pentru cei interesati de misterios, de secrete, de religie, de carti politiste, aceasta carte intruneste toate conditiile ca sa va tina in suspans si sa ignorati partile descriptive, sa nu dormiti pana nu terminati de citit …tot!

Julian Sanchez foloseste mai multe planuri: cel al cautarii ucigasului anticarului (tatal vitreg al personajului principal), cel al redescoperii sensului vietii lui Enrique (personajul nostru), cel al intelegerii unui text vechi despre Piatra lui Dumnezeu – motivul real al uciderii anticarului Artur Aiguader….

Aceasta este o carte complexa care te tine cu sufletul la gura si nu te lasa sa renunti la citit pana nu descoperi cine este ucigasul Anticarului.

Sincer, finalul m-a luat prin surprindere. Nicio clipa nu m-as fi gandit ca ucigasul este ….cel descoperit de ei…..

Foarte interesanta si descrierea textelor sacre despre Piatra lui Dumnezeu. Banuiesc ca e destul de bine documentata cartea. Per ansamblu, mi-a placut mult si v-o recomand si voua!

3 gânduri despre „Anticarul (Julian Sanchez)

Parerea ta conteaza

