Planuri pentru casa


Tineti minte cand a fost ultima ploaie mare la sfarsitul lui august?

Ei bine, taman in ziua aceea la demisolul casei noastre s-a spart o teava.

Ce a insemnat acest lucru?

S-a inundat tot demisolul!

A fost pentru prima data ca m-am bucurat de un lucru: am mutat bucataria la parter in vara aceasta asa ca mobila noua acolo am montat-o! Ce ar fi fost daca aranjam mobila noua la demisol si se distrugea totul din cauza inundatiei ?!?

Cert este ca am regandit tot planul pentru amenajarea casei asa ca „s-au hotarat” urmatoarele lucruri: In locul bucatariei de la demisol va fi un spatiu cu jocuri (biliard, masa de squash etc), un bar (este un loc perfect de amenajat pentru ca exista deja tevile de apa trase pe un colt) si……..dorinta sotului meu se va implini!!! Adica??!!?? Una dintre incaperi ca adaposti un mini – cinema. Nu va fi ceva spectaculos. Mai degraba va fi amenajat un spatiu cu scaune/fotolii si un ecran care va cobori din tavan. Evident ca va fi strict pentru familie, dar ideea este gandita pentru viitor cand Daria si Andrei vor creste si vor dori sa petreaca timp cu prietenii lor fara prezenta parintilor (cand vor fi mari!!! 😛 ).

Bine-bine! Acestea sunt planuri pentru viitor ce necesita o suma considerabila de investit asa ca anul viitor vom face cateva modificari la demisol si nu numai.

In primul rand, vom schimba toate tevile din casa. Dorim sa evitam un alt accident asa ca vom modifica totul.

In al doilea rand, demisolul trebuie izolat si pus parchet. Nu am idee cat costa parchetul si mana de lucru pentru o asemenea suprafata (o sa caut pe net dupa cuvintele cheie montaj parchet stratificat si, cum am la dispozitie cateva luni, o sa imi fac o idee clara).

Scarile care duc spre demisol, cele care duc spre parter, dar mai ales scara lunga spre etaj vrem sa le imbracam in lemn (momentan sunt imbracate in gresie si este un frig!!! sa nu mai zic ca ar trebui regandite treptele pentru ca sunt destul de inguste din punctul nostru de vedere si la coborare poti risca un accident). Si aici vom apela tot la bunul nostru google search pentru a gasi ceea ce ne intereseaza (o simpla cautare dupa cuvinte cheie de genul montaj scari interior si se rezolva).

Cum zicea cineva…..bani sa fie ca totul se rezolva!

Eu adaug altceva: profesionisti si bani sa fie!

Va povestesc altadata despre „experienta” nostra cu o echipa de muncitori care……In fine, sa spun doar atat: gard, garaj……aproape 8 saptamani de lucru si nimic nu e terminat!!!

Parerea ta conteaza

