Cine a auzit de ei?


Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme, dar am promis sa revin in forta asa ca ….pregatiti-va sa cititi articole variate, sa ascultam muzica impreuna, sa comentam despre carti ori filme, despre viata in general.

Acum….sa incepem in forta! Deja sunt multe platforme online sub denumirea de marketplace asa ca nu are rost sa va intreb daca stiti ceva despre acest subiect.

Cine a facut cumparaturi de la Mania Mall?

Se apropie sf.Andrei si am de cheltuit ceva banuti asa ca sariti cu sfaturi si idei 😉

Pentru cei care abia au aterizat pe acest blog, la finalul lunii il sarbatorim pe baietelul meu si trebuie sa ma grabesc si sa cumpar ceva adecvat. Am vazut ca pe platforma respectiva exista si o categorie dedicata copiilor asa ca am inceput sa caut.

Paradoxal, am aterizat taman pe o categorie care nu e potrivita pentru acest anotimp…trotinete! Stiu-stiu! Vine iarna, ce-o fi in capul meu!?! Corect!

Dar stiu ca inca nu e zapada si poate nu va ninge nici la finalul lunii….ce ziceti?

Stiu ca isi doreste o trotineta de baieti mari (vorbele lui, nu ale mele) asa ca ma bate gandul sa ii fac pe plac. Din fericire exista si produse pentru buzunare mai inguste asa ca am gasit ceva ce imi permit.

Cam asta ar fi trotineta care sper sa ii placa lui Andrei.

Acum stau si ma gandesc ca nu ar fi o idee prea sa i-o cumpar. Tocmai mi-am dat seama ca are la dispozitie etajul ca sa se plimbe cu ea. Adevarul este ca am amanat pentru anul viitor amenajarea (ori mai bine zis reamenajarea livingului) asa ca are o suprafata mare unde sa se plimbe si sa invete sa isi tina echilibrul pe doua roti. Daca a invatat in vara sa mearga cu bicicleta fara roti ajutatoare, banuiesc ca nu va fi o problema nici sa mearga cu trotineta, nu?

Pe de alta parte, imi vin in minte rolele. Poate ar trebui sa ii cumpar o pereche. Sau ar fi mai bine sa asteptam pana la vara ca sa aiba ocazia sa invete in parc. Asa cum il stiu eu, daca il duc in parc, in zona special amenajata, e posibil sa gaseasca un stimul in prezenta altor copii.

In vara, am experimentat zona rollerilor din parc si i-a placut enorm sa se dea cu actuala trotineta pe barele fixate acolo. Erau atat de multi copii, de varste diferite si se distrau de minune incat nu iti venea sa il mai iei de acolo 😉

Sa ma gandesc……il conving sa invete sa mearga pe trotineta in iarna asta folosind livingul liber astfel incat la vara sa fie profi’ pe barele din parc sau caut alt cadou ?!?

Voi cum ati proceda in locul meu?

 

Parerea ta conteaza

