Completare despre Sebes


Am realizat ca am uitat sa povestesc ceva interesant despre Sebes asa ca am zis sa profit de ziua de azi si sa scriu rapid despre experienta sotului meu.

In perioada cand sotul a fost in Sebes la masa negocierilor cum imi place mie sa o numesc, s-a cazat la Hotel Turn. Nu am habar cum e in alte hoteluri asa ca nu ma pot pronunta in acest sens, dar pot sa va povestesc despre experienta sotului meu si impresiile pe care i le-a lasat personalul acestei locatii.

Este foarte adevarat ca noua ne plac hotelurile si restaurantele cu specific romanesc asa ca veti intelege de ce sotului meu i-a placut arhitectura si stilul de decor ales de patroni.

Ca sa va faceti o idee, va arat cateva imagini din restaurantul – crama unde a luat masa alaturi de partenerii cu care discuta in acea perioada (sunt preluate de pe site-ul lor pentru ca noua ni s-a ars calculatorul si nu am apucat sa salvam nimic din fisierele personale):

11927372_928761600522642_154964405_n 12011497_928761840522618_374589803_o-1024x683

 

Adevarul este ca restaurantele cu specific romanesc au un anumit farmec, parca creeaza iluzia de intimitate, te imbie sa te relaxezi si sa te simti …confortabil.

Nu stiu daca va amintiti cand am scris despre drumurile noastre la munte si predilectia spre restaurante cu specific mioritic. De obicei, sunt doua restaurante unde mancam daca mergem spre Predeal (unul cu specific vanatoresc, celalalt cu specific romanesc-traditional), iar copiii s-au obisnuit sa comande din meniurile respective ceea ce le place mai mult.

Nu pot zice ca alegem doar bucatarie romaneasca, se intampla sa mancam si mancare italiana, chinezeasca ori araba. Am incercat sa ii obisnuim pe cei mici cu gusturi diferite. Cred ca doar mancarea din Bulgaria nu le-a placut si refuza sa mai mearga acolo vreodata. Ne-au spus clar ca vor merge in Bulgaria doar daca alegem, din nou, varianta inchirierii unui apartament ca sa pot eu sa le gatesc 😛 .

Nu stiu cum procedati voi cu copiii, daca aveti, si daca ii indrumati sa incerce mereu ceva nou. Sunt curioasa sa aflu raspunsurile voastre. Cand Andrei era mic, refuza sa incerce orice nou, in schimb Daria era in stare sa manance orice chestie mai ciudata, necunoscuta (imi aduc aminte cand a mancat prima data scoici si reactia pe care a avut-o cand a incercat caracatita). Acum, isi aleg singuri din meniu ce vor sa manance si ne intreaba daca nu inteleg ceva.

Nu am insistat niciodata sa manance ceva ce nu doresc ori care nu le „suna” bine. M-am gandit ca as obtine efectul contrar si pana acum am avut dreptate. De cate ori am insistat, au refuzat sistematic. Cand i-am lasat sa aleaga singuri, au avut curaj sa incerce ceva ce nu mananca in mod curent acasa (mistret, caprioara, urs). Si la deserturi au inceput sa prinda curaj si sa testeze chestii noi asa ca ma bucur sa descoperim impreuna gusturi interesante 😉

Spuneti-mi, va rog, ce tip de hoteluri preferati? Dar restaurante? Ce va tenteaza si spre ce va indreptati cand plecati in vacanta?

 

Parerea ta conteaza

