Curiozitati de-ale baietilor


Sa nu radeti de titlu!

Eu ma refeream la baietelul meu care e curios nevoie mare si dovedeste tot mai mult cat de dornic este sa descopere lucruri tehnice, sa inteleaga cum functioneaza anumite lucruri.

Asa cum stiti, noi discutam in drum spre/de la scoala despre tot ce vor ei sa afle ori ii las pe ei sa vorbesca si eu ma relaxez si ma bucur de momentele acelea unice. La un moment dat, am ajuns, habar nu am cum, sa discutam despre copii pierduti si despre modalitatea de a fi gasiti rapid. De aici, discutia a deviat, evident, spre motinorizare GPS prin telefon, ceas de mana…..am ajuns, cum era de asteptat, si la partea referitoare la masini.

Cum altfel din moment ce Andrei e pasionat de orice inseamna tehnica si tehnologie?!?

Ne-a atras atentia ca, pe unele masini, apare un mesaj ca sunt monitorizate prin gps si m-a intrebat ce inseamna si daca acea fraza e reala ori doar e menita sa sperie hotii 😀 . Mda, are astfel de idei mai ales de cand am montat camere video in jurul curtii (amandoi alearga sa vada pe monitor masinile care trec si se agita nevoie mare sa „castige” cine il vede primul pe tati 😉

Revenind……observa el ca pe o masina apare un cuvant diferit: Multi Fleet !

Imagini pentru imagini multifleet (imagine preluata de aici: Localizare gps online – Multifleet)
MultiFleet

Ce inseamna ?!? Pana sa apuc eu sa raspund, amandoi striga in cor : cautam pe internet! Mda…..asa se intampla cand ambii copii stiu sa foloseasca motorase de cautare 😉

Na, belea! Pe urma au dorit sa le explic ce inseamna flota auto! Mai incercasem eu sa le explic anul trecut si atunci nu au inteles complet, dar acum….mi-am zis ca sunt mai mari si ca vor intelege ce inseamna flota auto.

BUN!!!!

Am inceput sa le explic ce stiam si eu de la sotul meu: cat de important e sa se stie unde se afla masina, cati km a parcurs soferul ca sa fie, daca livreaza un colet sa se stie ora si locatia, daca se merge cu viteza legala ori nu se respecta limita…..etc

Evident, discutia a deviat spre masinile curierilor si Andrei e hotarat sa discute „personal” cu unul dintre soferii care ne aduce colete periodic. De aici, am ajuns sa discutam si daca nu ar fi o idee buna ca tati sa puna GPS pe utilaje ca sa nu se mai fure motorina intr-o veselie…..

Ce sa va mai zic ?!? Amandoi sunt hotarati sa aiba o discutie SERIOASA cu tati si sa il anunte cat de important li se pare lor sa existe o monitorizare mai stricta a ……banilor cheltuiti in firma 🙂 )))).

Mda……sper sa putem mentine firma pe linia de plutire pana cresc ei ca sa preia fraiele si sa vada cum e cu adevarat sa gestionezi totul!

 

Parerea ta conteaza

