Despre vecini si nu numai


Daca va aduceti aminte, am mai povestit despre vecinul nostru care face nefacute si streseaza pe toata lumea cu actiunile lui.

De cand ne-am mutat aici, am avut „ocazia” sa descoperim fara voia noastra toate aspectele urate ale unei relatii de vecinatate nedorite. Tot cam din acea perioada, el s-a hotarat sa isi vanda casa. Problema? Pretul pe care il cere!

As fi in stare sa spun tuturor celor care vin sa vada casa ca e super bine, ca abia asteptam sa vina in locul lui H……..dar nimeni nu cumpara pentru ca cere prea mult. In apropiere, este o zona rezidentiala unde casele au preturi corespunzatoare vremurilor in care traim.

Recunosc cu mana pe inima ca am avut tendinta sa fac lobby pe facebook si sa ajut la vanzarea casei vecine, dar nu eram sigura ca e tocmai corect si bine sa procedez asa. La un moment dat, ma batea gandul sa fac un grup dedicat celor care au vecini cu probleme si pe care ar dori sa ii ajute sa se mute mai repede.

Am renuntat la ambele idei pentru ca nu sunt sigura ca s-ar intelege corect dorinta mea.

Sunt curioasa: voi ati trece la fapte daca ati avea un vecin insuportabil?

 

2 gânduri despre „Despre vecini si nu numai

  1. am si io niste vecini de doamne iarta-i…. dar eu refuz sa-mi pun mintea cu ei. ma fac ca nu vad si n-aud. Nu e usor, dar cel putin incerc. NU mai departe acum citeva saptamini a incercat una din ele sa faca drama si nu prea i-a iesit; s-a dus MrT. la ea la usa si i-a zis de la obraz , politicos dar pe sleau. Nu se astepta la faza asta deloc, la inceput nici n-a vrut sa-i deschida usa. 🙂

    Apreciază

    1. Mai, nici noi nu ne punem mintea cu ei, dar ei nu se pot abtine sa nu incerce. Faza e ca nu se iau la cearta (adica a incercat vecinul, dar sotul meu l-a pus la punct), ei fac diverse chestii doar cand nu e sotul meu acasa.
      Partea buna e ca nu prea mai vin pe la curte, s-au mutat partial intr-un apartament. Dar cand vin…..stie toata lumea! Muzica suna pana spre dimineata, tipete si vorbit cat de tare posibil……Dar asta se intampla cam de 2 ori pe saptamana, maxim, si uneori deloc ….daca nu au bani de bautura. Acum au vin si tuica (productie proprie) asa ca o vor tine lunga pana la primavara.
      Sper sa vanda casa aia si sa vina niste oameni normali. Mai sunt si alte familii in zona, dar nu ii stie nici vantul, nici pamantul cum s-ar zice.

      Apreciază

Parerea ta conteaza

