De viata, complicatii….


Sunt putine persoane care stiu ca sotul meu nu se simte bine de cateva saptamani bune. Problema este…ori mai bine spus….problemele sunt mai multe….

…nu vrea sa mearga la doctor…zice ca nu are timp si ca nu e nimic serios

Am ajuns sa discut cu medicul de familie la telefon si sa cer indrumari prin telefon pe care el oricum nu vrea sa le asculte si intrerupe orice fel de tentativa de-a mea de a aduce in discutie subiectul „sanatate”. Are dureri de piept foarte mari. Cand se enerveaza (ceea ce se intampla des in ultima vreme), are o transpiratie rece pe tot corpul si simte ca se „blocheaza” gatul (ceafa mai exact).

Medicul a sugerat un consult cardio, dar si unul neurologic. Ceea ce am obtinut momentan este ca va merge sa faca aceste teste….curand…adica luna viitoare cel mai devreme.

…este singurul care stie cum functioneaza firma

Afacerea pe care a pus-o pe picioare de cativa ani necesita strict cunostintele si implicarea sotului meu. Eu nu ma pricep si nici nu stiu ce ar trebui sa fac daca ar fi sa ii tin locul pe o perioada de timp (ne)limitata. Sunt anumite lucruri pe care le pot face, cu indicatii. Adica pot face o comanda de piese ori sa discut despre transportul marfurilor, dar numai dupa ce am confirmarea sotului.

Spre ex., in aceasta perioada este o problema mare la un utilaj. Sunt necesare anumite schimbari, cutia de viteze are probleme alaturi de ambreiaj (ieri discutam cu o firma din Danemarca pentru ca acolo piesele originale sunt, culmea, mai ieftine decat second la noi in tara). De asemenea, unul dintre utilaje are nevoie de roti inox si trebuie sa stiu exact tipul de roata necesara (mda….fisa tehnica, detalii tehnice, greutate, marime etc).

Cum spuneam…nu ma pricep, dar incerc sa fac una-alta ca sa ajut si sa nu incurc, mai ales. Stiu ca s-a obisnuit sa le faca pe toate si ii place sa depinda totul de el, dar e dificil cand te imbolnavesti si totul se opreste pentru ca nu esti tu acolo. Cam asta incerc sa ii explic si nu stiu cat de mult ii intra in capul ala incapatanat.

Stiu….imi vars oful acum, dar acum poate intelegeti de ce spuneam mai devreme ca vreau sa am o activitate independenta, ceva care sa imi dea de lucru si sa ma mentina ocupata, ceva care sa imi dea un plus de siguranta si la care sa ma pricep, sa fac cu drag.

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu sunt dispusa sa invat daca simt ca e ceva ce as putea face. Recunosc, insa, ca la firma sotului nu m-am incumetat sa ma implic prea mult. Nu este vorba ca e ceva specific meseriei lui, a facultatii pe care a terminat-o, cat mai ales ca, in momentul in care faci ceva si esti criticat indiferent ce faci, mai ca nu iti vine sa te mai implici, ci dimpotriva…sa o iei la fuga si sa nu te mai uiti inapoi.

Poate maine voi regreta ca am scris asa, dar stiu ca momentan simt nevoia sa ma descarc de energia negativa acumulata, de supararile pe care le am referitor la aceasta situatie cu implicatiile ei cu tot.

Poate maine voi gasi o solutie mai rapida….

Poate maine va fi mai bine, nu?

 

Parerea ta conteaza

