Voi ce stiti despre facturare online?


Sau mai bine sa o iau cu inceputul…

Cand mi-am dat demisia de la jobul meu ultra stabil si sigur, nu m-am gandit ca fac o greseala.

Nu!

Am considerat ca fac acel pas pentru a ma putea ocupa de lucruri dragi mie si eram sigura ca totul va fi bine.

Dupa 4 ani, pot zice ca a fost cea mai mare prostie pe care o puteam face. Bine, au fost si beneficii printre care cel mai important lucru este ca m-am putut ocupa de copii si de alte lucruri aproape de inima mea. In afara de asta nu pot zice ca a fost prea bine.

E adevarat ca il ajut pe sot sa isi desfasoare activitatea la firma, dar nu mi se pare ca e ceva concret, ca e ceva care sa imi tina mintea ocupata.

Stiu! Poate multi dintre voi isi doresc sa stea acasa si sa se ocupe de cateva lucruri, in rest sa isi vada de ….ce o fi….relaxare, hobbies etc.

Eu nu sunt asa.

Ma plictisesc de moarte si nu simt ca fac ceva. Senzatia mea este ca timpul trece si asta nu e in favoarea mea.

In fine……am avut mai multe tentative de a initia afaceri pe cont propriu care au fost inabusite in fasa de sotul meu care a considerat ca ar fi o greseala sa fac ceva in perioada cand ar trebui sa ma ocup de copii (erau mici la acea vreme si asta era scuza).

Acum au crescut, se pot descurca singuri destul de bine si as dori din inima sa demarez ceva pe cont propriu.

Sper ca in primavara sa demarez un proiect care sa ma tina ocupata si sa simt ca functioneaza creierul la capacitatea lui maxima. Nu intelegeti gresit! NU sustin ca acum nu gandesc 😛 , ci ca nu e directia dorita de mine.

In fine…..Vreau sa deschid un magazin. Este un vis mai vechi de-al meu pe care l-am tot pus pe hold, dar acum nu mai vreau sa fie asa.

Nu ma pricep deloc. Am zis ca voi intreba o contabila si un jurist despre mersul lucrurilor pentru ca imi e teama sa nu fac vreo greseala si sa ma trezesc cu cine stie ce functionar pe capul meu. Momentan, sunt in stadiul de…studiu!

Cum as putea sa il numesc altfel?

Am descoperit cat de cat cam de ce e nevoie, dar inca mai ma dumiresc ce este, spre exemplu, programul de facturare online Miracle Bill  (daca am inteles eu bine acesta permite facturarea direct din platformele Magento/Cs-Cart/Opencart si m-ar scuti sa pierd timp pretios – am facut un screenshot ca sa va dati seama si voi cam cum arata un asemenea program, sper sa se vada bine).

20151112_084710

Incerc sa inteleg ce inseamna contabilitate pentru anumite tipuri de persoane juridice, persoane fizice autorizate etc….dar nu pot zice ca am avut pana acum de-a face cu asa ceva (poate doar daca luam in calcul momentele in care ma intalneam cu contabila firmei sotului meu ca sa ii duc actele 😛 )

De asta va intrebam pe voi daca stiti ce inseamna facturare online si mai important e daca ati folosit ori stiti pe cineva care foloseste acest sistem.

O sa revin cu informatii pe masura ce le aflu si eu, ori pe masura ce apar alte intrebari. Va tin la curent!

2 gânduri despre „Voi ce stiti despre facturare online?

  1. sa dea Domnul sa iti reuseasca tot ce iti propui!! poate ar trebui sa cauti niste cursuri de conta pt incepatori? s-ar gasi asa ceva in Ro?
    in alta ordine de idei, eu nu cred ca a fost cea mai mare prostie pe care o puteai face, din contra ,cred ca a fost o decizie foarte inteleapta. Copiii tai iti vor multumi peste ani. Ceea ce facem acum , la inceput cu copiii, se va vedea in viitor. Tot ce investim acum, cu siguranta ca va da roade.

    Apreciază

    1. M-am gandit si eu la acest lucru si incerc sa imi fac timp ca sa ma inscriu la un asemenea curs.
      Stiu ca ai dreptate la partea cu educatia copiilor si relatia lor cu mine, cu noi. E greu uneori cand fac, fara sa vreau, comparatie cu viata de dinainte. Nu imi place sa depind de cineva si simt ca ma sufoc de multe ori din acest motiv. De aceea vreau sa fac ceva pe cont propriu sau macar ceva care sa imi aduca satisfactia ca e facut bine, de mine.

      Apreciază

Parerea ta conteaza

