Modificari acasa: gard de beton ori din lemn ?


Aceasta a fost intrebarea care ne-a framantat iarna trecuta. Pana la urma, la inceputul verii am hotarat sa le …imbinam!

Pe urma am discutat cu cine facem gardul. Evident ca avem si noi o echipa de muncitori cu care am mai lucrat cand locuiam in alta parte, insa de data aceasta nu erau disponibili la momentul in care aveam noi nevoie. Pana la urma am hotarat sa apelam la muncitorii care se ocupau de casa unui vecin si care pareau ok.

Am zis…..de ce cumparam prefabricate ?!? Hai sa il facem noi! Bine-nteles ca nici nu luam altfel in considerare sa facem lucrarea !

Ce pot sa va spun?!?

Tipic romanesc!?! Parca ma doare inima sa scriu acele cuvinte!

Dar asta e adevarul, din pacate.

De la un gard care ar fi trebuit sa fie gata in maxim 2 saptamani, ne-am intins la o vara intreaga de nu am reusit sa mai plecam in vacanta.

Sa va spun ca toata curtea a fost un santier?

Sa va spun ca s-au cumparat materiale in plus intr-o veselie pentru ca nu stiau sa calculeze necesarul?

Sa va spun ca dintr-o echipa de 5-6 muncitori cum stabilisem initial, veneau 2, uneori 3 muncitori?

Sa va spun ca, daca nu era sotul acasa, nu faceau nimic si dispareau de la locul muncii?

Sa va spun ca am pus pe „pauza” munca la ferma ca sa terminam o data gardul si din acest motiv toate lucrarile de acolo au fost facute contra-timp?

Sa va spun ca la final au plecat cu banii si nu au terminat gardul?

Sa va spun ca am descoperit ca nu sunt egale partile dintre stalpi?

Nu, nu voi spune asta!

Voi spune ca au crescut fenomenal de mult cheltuielile pentru un gard.

Va voi spune ca cealalta parte de gard nu o mai facem asa, ci vom folosi gard de beton prefabricat ca sa scurtam timpul, sa economisim banii dati aiurea si mizeria din curte (au reusit sa „pateze” placile din curte cu ciment si acum trebuie curatate cu o masina speciala).

Va voi spune ca am pus noi placile de lemn din partea de sus a gardului (modelul ales este din beton 3/4 cu vopsea decorativa peste si 1/4 din lemn natur).

Va voi spune ca anul viitor vrem sa placam casa si vom apela direct la un producator ca sa ne aduca placile gata facute. Ne gandisem sa alegem un model de acest gen (casa noastra este tot galbena, doar placile din curte sunt cu roz si gri, in rest arata ca in imaginea preluata)

 Imagine preluata Placari cu Piatra Petrifalean

si am renuntat la ideea de a placa toata casa cu piatra de rau tocmai prin prisma experientei urate din vara asta.

Uite asa, dupa o experienta de acest gen, ajungi sa iei decizii si sa schimbi radical planul.

 

Parerea ta conteaza

