I married a Billionaire – Melanie Marcharde (trilogie)


Mai in gluma, mai in serios am ajuns sa citesc o trilogie luata de pe amazon.

De ce zis asta ?!?

A fost prima data cand am citit ceva scris de aceasta autoare (ori poate nu imi aduc eu aminte de alte carti….hm….) si nu pot zice ca m-a impresionat, desi comentariile si recenziile din SUA dadeau impresia ca trilogia este super interesanta, romantica, sexy….bla-bla-bla….

De multe ori aveam impresia ca autoarea exagera dand atatea explicatii referitoare la sentimentele personajelor. Daca unii autori abia reusesc sa iti transmita starea de spirit a personajelor ducand la faptul ca uneori nu intelegi de actioneaza intr-un sens ori altul, Melanie Marcharde exagereaza. Recunosc sincer ca aveam momente cand saream paragrafe pentru ca ma …plictiseam! Am fost tentata sa renunt la lectura, dar, incapatanata cum sunt, am zis ca e cazul sa suport supliciul si sa citesc pana la final…doar-doar….

Din cele 3 volume, cu toate explicatiile si detaliile date referitoare la sentimentele si trairile personajele, sincer nu am fost convinsa deloc ca exista iubire.

Daca actiunile lui Maddy arata cumva o coerenta si o atitudine feminista, dar restrictionata de partea financiara, actiunile lui Daniel arata doar……un robot. Imi pare rau, dar nu am reusit deloc sa inteleg acest personaj. Inteleg ca autoarea a dorit sa creeze cumva o aura de mister, putere, tristete si trecut greu….dar nu am fost deloc convinsa….mai degraba zici ca e vorba de un copil prost crescut ajuns adult, la conducerea propriei companii, nu reusesc sa inteleg daca e asa naiv in relatiile cu femeile ori doar flirteaza ca prostul (scuze, dar nu ma pot abtine).

Cartile pot fi citite separata daca doriti, dar as recomanda sa le luati pe toate trei in calcul ca sa intelegeti cat de cat volumele 2 si 3 altfel totul pare scos din context.

Pe scurt, despre ce este vorba: in primul volum descoperim cum ajung Maddy si Daniel sa se casatoreasca (el o plateste ca sa se casatoareasca cat mai repede si sa scape de cei de la emigrare!), in al doilea volum Daniel este santajat de persoane care vor sa ii faca mult rau (se unesc oameni din trecut impotriva lui), iar in al treilea volum descoperim putin din trecutul familie lui Daniel prin prisma faptului ca va deveni tata. Cred ca acum intelegeti de ce am spus mai devreme ca ar fi totusi important sa cititi toate cele 3 carti ca sa intelegeti cat de cat personajele si motivul din spatele anumitor actiuni.

Sunt curioasa daca a citit cineva aceste carti si ce parere i-au lasat.

Parerea ta conteaza

