I married a master – Melanie Marcharde


Pe Daniel si Maddy i-am cunoscut in trilogia prezentata ieri, iar astazi ii descoperim pe cei doi prieteni ai lor, Jenna si Ben.

Primele trei carti erau prezentate strict din punctul de vedere al lui Maddy, aceasta carte alterneaza intre Jenna (viitoare actrita) si Ben (multi-milionar aflat in necaz mare) ceea ce simplifica cumva si ajuta la intelegerea actiunii cartii.

Banuiesc ca cineva i-a spus autoarei ca primele 3 volume au fost cam plictisitoare asa ca, de data aceasta, a avut grija sa se rezume la o singura carte, sa prezinte ambele puncte de vedere, desi tot a insistat enorm asupra unor detalii si a starilor de spirit ca aproape imi venea sa intreb de ce nu duce personajele la un psihiatru?!?

Despre ce este vorba in aceasta carte?

Ben are nevoie de ajutor: fosta sotie ar putea sa puna mana pe compania lui farmaceutica si singura solutie este sa se casatoreasca…..din dragoste….cel putin in aparenta. Asa ca o plateste pe Jenna cu un milion de dolari sa joace rolul logodnicei si, mai tarziu, al sotiei iubitoare.

Melanie Marcharde a incercat sa insereze si cateva idei si actiuni de BDSM. Am mai citit carti despre acest stil, dar parca era facut mai profesionist decat aici. Impresia mea a fost ca a incercat sa introduca mai multe idei care sa prinda la public indiferent de optiunile din dormitor.

Vroiam sa mai citesc niste carti scrise de ea, dar am renuntat. E clar ca nu e o autoare pe gustul meu (sau poate sunt eu mai drastica in perioada asta, nu stiu).

A citit cineva vreo carte scrisa de aceasta autoare?

Parerea ta conteaza

